רכז פילדלפיה בן סימונס ייפגש עם הצוות הרפואי של המועדון לטובת אבחון אחרי שדיבר עם הקבוצה היום (שישי) וטען בפניהם שהוא לא כשיר מנטלית לשחק וצריך זמן כדי לחזור לעצמו, כך מדווח אדריאן ווג'נרובסקי מ-ESPN.
על פי הדיווח, סימונס נפגש היום בנפרד עם המאמן דוק ריברס, ראשי הצוות הרפואי וחבריו לקבוצה והחל בתהליך שישאיר אותו מחוץ למרגשים לזמן לא ידוע.
2 צפייה בגלריה
בן סימונס
בן סימונס
לא כשיר מנטלית. בן סימונס
(צילום: AP)
למרות הסכסוך המתמשך בין הצדדים, הסיקרס הציעו את עזרתם לשחקן ואת כל המשאבים העומדים לרשותם כדי לסייע לו.
פילדלפיה קנסה את סימונס על שהחמיץ משחקים, אימונים ופגישות של הקבוצה בסכום שהגיע כבר לכמעט שני מיליון דולר, אבל קיים סעיף בהסכם של הליגה עם ארגון השחקנים שמגן על המשכורות שלהם "אם ההיעדרות שלהם נובעת מבעיה מנטלית".
סימונס ביקש טרייד כבר לפני ארבעה חודשים ואמר שאין לו שום כוונה לשוב לשחק במדי הקבוצה עוד. הסיקרס לא הצליחו למצוא טרייד שיספק אותם, ויסדר להם בין היתר אולסטאר מוכח, ודרשו מהשחקן שיכבד את החוזה שלו וישוב לשחק. לסימונס נותרו ארבע שנים ו-147 מיליון דולר בחוזה המקסימום שלו.
2 צפייה בגלריה
סימונס מאוכזב
סימונס מאוכזב
איך הסאגה הזו תסתיים? סימונס כשעוד הסכים לשחק בפילי
(צילום: AP)
אתמול הוא הגיע למתקן האימונים, אך לא נטל חלק באימון האישי שנקבע לו. סימונס כן עבר טיפול קצר בגבו על ידי הצוות הרפואי, שקבע כי הוא כשיר להתאמן.
עוד לפני כן, הוחלט בקבוצה להשעות אותו ממשחק פתיחת העונה מול ניו ארולינס אחרי שריברס זרק אותו מהאימון אחרי שסירב לעלות להתאמן. ההשעיה הזו עלתה לו כ-227 אלף דולר.