וושינגטון חזרה הלילה (בין שלישי לרביעי) למסלול הניצחונות עם 101:126 גדול בחוץ על פורטלנד. דני אבדיה סיפק עוד משחק לא טוב, וסיים עם 2 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-18 דקות, ונראה שישנה ירידת מתח מסוימת אצל הפורוורד לאחר שחצה את רף 1,500 נקודות מאז הצטרף ל-NBA.
מי שכן היו מצוינים בשורות המנצחת עם קייל קוזמה (33 נקודות ו-9 ריבאונדים) קריסטפס פורזינגיס (28 ו-12 ריבאונדים) ובראדלי ביל (19) שהוליכו את האורחת לניצחון חוץ מספר 12 העונה. קוזמה הגדיל ודייק ב-60 אחוז מעבר לקשת (6 מ-10) והמחיש שוב עד כמה משמעותית הייתה ההיעדרות שלו עבור קבוצתו עד לפני כמה זמן.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מנסה לעצור את שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מנסה לעצור את שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד
דני אבדיה מנסה לעצור את שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד
(AP)
המחצית ראשונה הייתה צמודה, כאשר הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור צעדה ביתרון, אך לא הצליחה לברוח למארחת. ברבע השלישי הגיעה ההתפוצצות של הוויזארדס, שברחו ליתרון שחצה את רף ה-20 הפרש, ולמעשה סגרו את המשחק. הבלייזרס ניסו להקשות ברבע האחרון, אך לא הצליחו באמת לאיים על היריבה.
דמיאן לילארד היה אדיר בשורות המארחת עם 39 נקודות ב-39 דקות, להן הוסיף 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך כאמור - זה לא הספיק. קאם רדיש (18) ואנפרני סימונס (17) היו טובים גם הם, אבל לא הצליחו לעזור לחבריהם להשיג ניצחון שני ברציפות אחרי ה-115:127 על הלייקרס.
לוויזארדס לא יהיה יותר מידי זמן לנוח, וימשיכו את מסע המשחקים במערב, כאשר בלילה שבין חמישי לשישי הם יתארחו אצל הטימברוולבס. פורטלנד לעומת זאת, תקבל הרבה זמן לנוח עד שב-24 לפברואר תתאח אצל סקרמנטו לאחר חמישה משחקי בית ברציפות.