זה לא סוד שמאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללוס אנג'לס לייקרס - דני אבדיה נראה כמו שחקן חדש. הלילה (בין שבת לראשון) - במשחק הביתי מול אינדינה - גם העובדה שעלה מהספסל לא פגעה ביכולת שלו על הפרקט.
הפורוורד הישראלי סיפק ערב נהדר ב-113:127 על הפייסרס, שכלל 16 נקודות (7 מ-8 מהשדה, 1 מ-2 משלוש ו-1 מ-2 מהעונשין), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חסימה, שני איבודים ומדד פלוס מינוס של 16+ ב-30 דקות. כדי להבין כמה הטרייד ההוא השפיע על היכולת שלו, אפשר לקחת מהנתון הבא: זאת הייתה הפעם השמינית בתשעת המשחקים האחרונים בה הישראלי מסיים עם כמות דו-ספרתית של נקודות. וזה לא הכל, הממוצעים שלו במפגשים הללו: 15.3 נקודות ו-7.8 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
משחקו ה-13 בקריירה של אבדיה עם 16 נקודות ומעלה. אבדיה
(צילום: AFP)
על הדרך, שווה לציין שזה היה משחקו ה-13 בקריירה של אבדיה עם 16 נקודות ומעלה, והיעיל ביותר מבחינת אחוזים (87.5%). ואנחנו עוד לא מדברים על משחק ההגנה - כרטיס הביקור שלו לאורך כל החצי הראשון של העונה. "ההגנה שלו נשארה חזקה, הביטחון שלו בהתקפה עולה, ועכשיו יש לו יותר חופש ליזום מהלכים", אמר הג'נרל מנג'ר של הוויזארדס, טומי שפרד אחרי עוד משחק טוב של הישראלי. "הוא יכול להמשיך לשחק בלי פחד לעשות טעויות".
אבדיה ממשיך, כאמור, להציג יכולות התקפיות משופרות והלילה גם הגיע לציון דרך כשחצה את רף 1,500 הנקודות בקריירת ה-NBA הקצרה שלו עד כה (1,516).
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
ממשיך להציג יכולות התקפיות משופרות. אבדיה
(צילום: AP)
לא רק האנשים בוויזארדס מתלהבים מאבדיה, גם שחקן העבר, דרו גודן, המשמש כפרשן ברשת NBC. ברבע הרביעי, כשאבדיה מצא את עצמו מול שלושה שחקנים וקלע סל קשה, גודן פרגן: "אוקיי דני, תראה לנו מה עוד אתה יכול לעשות". גם בחשבון הטוויטר של ה-NBA לא התעלמו וכתבו על הסל הזה: "בדיוק כמו שדני שרטט".