בארצות הברית מתקשים להרגע מהתצוגה ההתקפית המפלצתית של גולדן סטייט במהלך ה-125:130 על סקרמנטו הלילה (בין ראשון לשני). 89 נקודות קלעו הווריורס במחצית הראשונה (!), כאשר סטף קרי הפגין עוד ערב לפנתיאון עם 33 נקודות, כאשר 28 מהן נקלעו באותה מחצית משוגעת. אנדרו וויגינס וג'ורדן פול הוסיפו 24 כ"א למנצחת, כאשר קליי תומפסון סיים ערב מאופק עם 8 נקודות בלבד.
בשלושת משחקיה העונה של האלופה קלע קרי 30 נקודות ומעלה, כאשר זו הפעם השנייה שהכוכב פותח כך עונה (הפעם הקודמת הייתה ב-2018/19). זו התצוגה ההתקפית השנייה אי פעם של גולדן סטייט במהלך המחצית הראשונה, והמחצית ההתקפית השלישית בטיבה של הארגון בכל הזמנים.
1 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריריוס סטף קרי
שחקן גולדן סטייט ווריריוס סטף קרי
פתח את העונה בצורה קטלנית. סטף קרי
(AP)
עם זאת, סטיב קר מאוכזב מהחזרה של סקרמנטו לקראת הסיום. "בחלק מהזמן שיחקנו בצורה מבריקה, אבל לא הצלחנו לשמור על כך", אמר מאמן הווריורס בסיום. "מבחינת התוצאה זה נגמר קרוב ממה שזה היה אמור להיות, ואני נותן הרבה קרדיט לסקרמנטו. אנחנו זייפנו בהגנה, והם ניצלו את זה".
מנגד, בסקרמנטו מאוכזבים לאחר שכמעט הצליחו להשלים קאמבק ממינוס 26 הפרש, אבל רק כמעט. "אנחנו לא יכולים לאפשר שיקלעו עלינו 50 נקודות ברבע השני, או באף רבע", אמר גארד הקינגס מאליק מונק. "קשה מאוד לנצח משחק NBA בצורה הזו".