אחרי פתיחה חלקה של שני ניצחונות, וושינגטון ספגה הלילה (א') הפסד ראשון העונה, 117:107 אחרי הארכה בקליבלנד (1:2). הוויזארדס נתנו פייט יפה למי שמסתמנת כאחת החזקות במזרח, אבל נכנעו לדונובן מיצ'ל הלוהט שקלע 37 נקודות. דני אבדיה נשאר בחמישייה של וושינגטון, וסיפק 14 דקות חלשות של 2 נקודות (1 מ-6 מהשדה, 0 מ-3 לשלוש), שני ריבאונדים ושתי חטיפות, בערב בו הסתבך בבעיית עבירות.
אבדיה נכנס רע מאוד למשחק. בניגוד לשני הראשונים, הפעם הוא קיבל נגיעות מהירות בכדור בהתקפה בזכות תנועה טובה, אבל ג'ארט אלן חסם לו ליי-אפ, חדירה הסתיימה בזריקה שאפילו לא פגעה בטבעת ושלשה חופשית מהפינה לא נכנסה. הוא רשם חטיפה נאה, אבל ירד לספסל אחרי ארבע דקות וחצי עם שתי עבירות. וושינגטון פתחה עם 3:13, ורוי האצ'ימורה שנכנס במקום אבדיה קלע עשר נקודות זריזות, אבל הספסל הבעייתי לא שמר על היתרון היפה וראה שני מחליפים חזקים בדמות קווין לאב וג'די עוסמן מחזירים את הקאבס למינוס נקודה בלבד בסיום הרבע, 31:30.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
נכנס לא טוב למשחק. דני אבדיה
(רויטרס)
קליבלנד תפסה פיקוד ברבע השני, כשאבדיה חוזר שש דקות להפסקה. הוא קלע את הסל היחיד שלו ונראה אגרסיבי יותר, אבל השמירה על כוכב הקאבס מיצ'ל לא הייתה פשוטה והגארד עשה לו צרות וקלע ללא הרף. הוא גם סחט מאבדיה עברה שלישית שהחזירה אותו לספסל, 51:57 לקליבלנד במחצית.
בניסיון לעצור את מיצ'ל, אבדיה ביצע עבירה רביעית ממש בתחילת המחצית השנייה אבל נשאר על המגרש. ההתקפה של וושינגטון ייצרה נקודות, אבל לא עמדה בקצב של מטח השלשות המקומי. היא עוד רצה 0:8 לקראת סוף הרבע, ואז חטפה שלשה ממיצ'ל על הבאזר, 76:83. ברבע האחרון אבדיה כמעט לא קם מהספסל, וראה את החברים מתקרבים ולוחצים. שני איבודים של מיצ'ל דחפו את וושינגטון ל-0:7 ו-103:103 - הארכה, כשהישראלי נכנס רק לשניות האחרונות למהלך הגנה. בהארכה הידיים של הוויזארדס רעדו, וסדרת שטויות והחטאות מהקו סידרו לקליבלנד את הניצחון.
מעבר למיצ'ל, שחזר לצלוף בהארכה, קליבלנד קיבלה 16 מעוסמן, 15 ו-14 ריבאונדים של אלן ו-12 מהספסל של דין ווייד. בראדלי ביל הוביל את הוויזארדס עם 27, קריסטפס פורזינגיס 18 ו-11.