הפסד חמישי ברציפות לוושינגטון, שהובסה הלילה (בין שישי לשבת) בביתה 120:99 בידי ניו יורק. הוויזארדס ירדו למאזן 10:2 בליגה וגם איבדו כל סיכוי לעלות לשלב הבא בטורניר אמצע העונה של ה-NBA. הניקס לעומת זאת, רשמו ניצחון חמישי בשישה משחקים, וניצחו לראשונה בטורניר, בעוד הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור סוגרת את טבלת בית 2 במזרח עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים.
דני אבדיה קלע 18 נקודות עבור הוויזארדס (14 במחצית הראשונה), והיה טוב מאוד ב-32 הדקות שלו על הפרקט. הישראלי דייק ב-7 מ-11 מזריקותיו מהשדה (2 מ-4 מעבר לקשת) והוסיף 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה אחת וחסימה.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ג'וליוס רנדל
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ג'וליוס רנדל
הוויזארדס שוב התרסקו ברבע האחרון. דני אבדיה שומר על ג'וליוס רנדל
(Rob Carr/AFP)
בצורה דומה ללא מעט ממשחקיה העונה, וושינגטון פשוט התרסקה ברבע האחרון, אליו הגיעה בפיגור של 6 נקודות בלבד, אחרי שכבר הצליחה לחזור מפיגור של 21 הפרש במהלך הרבע השני. אבדיה היה חלק בלתי נפרד מהקאמבק הזה, אך במהלך דקות רבות במהלך הרבע האחרון הוא היה על הספסל, וראה כיצד היריבה פותחת מחדש את הפער ובורחת שוב להפרש דו ספרתי. הניקס הראו עליונות בריבאונדים, עם 48 לעומת 32 בלבד של יריבתם.
קייל קוזמה הוליך את קלעי הוויזארדס עם 19 נקודות, להן הוסיף 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, כאשר טיוס ג'ונס (11 נקודות ו-5 אסיסטים) ודניאל גאפורד (10 ו-7 ריבאונדים) סגרו רשימה מצומצמת של ארבעה שחקנים בלבד שקלעו בספרות כפולות עבור וושינגטון.
בצד השני, ג'יילן ברנסון הוליך את קלעי המנצחת עם 32 נקודות, להן הוסיף 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. עמנואל קוויקלי עלה בצורה נפלאה מהספסל עבור ניו יורק ותרם 27 נקודות לצד 6 ריבאונדים. גם ג'וליוס רנדל היה מצוין עם 22 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.
וושינגטון תקווה לקטוע את רצף ההפסדים במשחק בית נוסף שייערך בלילה שבין שני לשלישי, הפעם מול מילווקי של יאניס אנדטוקומבו ודמיאן לילארד. הניקס לעומת זאת, יתארחו אצל שארלוט כבר הלילה.