למרות סיכום עקרוני עם פרטיזן בלגרד, הודיע היום (שבת) ניקולה מירוטיץ' בחשבון האינסטגרם שלו כי לא יגיע בסופו של דבר למועדון הסרבי. הסיבה: איומים ועלבונות שספג לדבריו מסרבים, מרגע שיצאו פרסומים כי בכוונות לחתום בקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ'.
"ברגע שפורסם ובניגוד לדעתי שאני עובר ל'פרטיזן' החלו איומים ועלבונות שהפתיעו ופגעו בי מאוד", כתב הכוכב הספרדי-מונטנגרי בן ה-33, "אני לא רוצה להיות אדם שיגרום לפילוג בין אנשים, לא משנה מהי הסיבה, ולכן, החלטתי לא להיות חלק מאווירה כזו. אני לא רוצה לחשוף את עצמי או את משפחתי לאי נעימויות נוספות".
1 צפייה בגלריה
מירוטיץ' מול דורסי
מירוטיץ' מול דורסי
"מתעלם מההיבט הכלכלי". מירוטיץ' במדי ברצלונה
(צילום: EPA)
"למען האמת, אני חייב לציין שהאיומים לא הגיעו מצד הכוכב האדום בלגרד (היריבה העירונית) שתמיד היה לי איתם קשר טוב", הוסיף השחקן. "כמו כן, אני רוצה להזכיר שאני מתעלם מההיבט הכלכלי כמו גם מהעדפות למועדון מסוים, אבל הדברים פשוט הלכו בכיוון הלא נכון. אני רוצה להודות לאנשי פרטיזן על האמון והרצון שאהיה חלק מהקבוצה שלהם, אבל קיבלתי את ההחלטה שהיא הכי טובה למשפחתי ולי".
תגובת פרטיזן
בפרטיזן בלגרד מיהרו להגיב כי להחלטה של השחקן אין קשר לאיומים. הובהר לשחקן מספר פעמים שאין לו סיבה לדאגה וכי שלומו ושלום משפחתו מובטחים", הכתב בהודעה. "המועדון אף פנה לרשויות המדינה כדי שיוסר אפילו הספק הקטן ביותר בנושא. השחקן אף הוזמן באופן אישי על ידי אלכסנדר וויצ'יץ', נשיא סרביה\ שאישר ששלומו של השחקן מובטח".
מירוטיץ', שהגיע לברצלונה אחרי שש עונות מצליחות ב-NBA כידוע, אומנם רשם בעונות האחרונות ממוצעי נקודות גבוהים, אבל לא הצליח להוביל את ברצלונה להיכן שציפו ממנו, לפחות לא באירופה. בסדרת גמר הפלייאוף של העונה החולפת בספרד, השלימה ברצלונה זכייה שנייה באליפות במהלך שנותיו של מירוטיץ' בקבוצה, לאחר 0:3 מוחץ על אלופת אירופה הטרייה ריאל מדריד. זאת בנוסף לשלושה גביעים מקומיים, אך, כאמור, ללא אף גביע יורוליג.