אחרי טריפל-דאבל בליל הפתיחה מול הלייקרס, במשחק שבו קלע באחוזים רעים, סטף קרי רשם הפעם הופעה קלאסית מבחינתו – וצלף 45 נקודות כולל שמונה שלשות בניצחון 113:115 הבוקר (שישי) של גולדן סטייט על לוס אנג'לס קליפרס.
"סטף קרי פשוט היה ​​סטף קרי, מעולם לא היה שחקן כמוהו", שיבח המאמן סטיב קר, "שתי השלוש האחרונות היו מגוחכות... אני עדיין המום".
5 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
שחקן היסטורי. סטף קרי
(צילום: AFP)
אחרי המשחק נשאל קרי אם הוא מכוון להתמודדות על תואר ה-MVP העונה, אולי בדרך לזכייה בתואר האישי בפעם השלישית בקריירה, והשיב: "אם אתה עושה את מה שאתה אמור לעשות, זה ברור – ובתקווה התוצאה היא שאתה בדיון על תואר ה-MVP. אם אתה משפיע בניצחונות, בהובלת הקבוצה, על המגרש ומחוצה לו. אני רק מנסה למצוא דרכים לשדרג את המשחק שלי. זה תמיד חלק מהמשימה, גביע ה-MVP. בכל פעם שאני דורך על הפרקט, הציפייה ממני היא שאשחק כמו MVP. תמיד יש לי ציפייה כזו, אבל שום דבר לא השתנה לעומת השנים הקודמות".
5 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
קרי משלהב את הקהל
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
שואף לטוב ביותר. קרי
(צילום: AFP)
קרי היה קשה עם עצמו אחרי המשחק מול הלייקרס (כינה את הופעתו בסטייפלס סנטר מבחינת קליעה כ"זבל"), למרות הניצחון, וקר התייחס לשיפור שלו במשחק הנוכחי: "אתם מכירים את סטף. כשיש לו יום קליעה גרוע, הוא תמיד חוזר חזק". דריימונד גרין הוסיף: "אני תמיד מתרשם ממנו, אבל אני לא מופתע בכלל. אחרי שיש לסטף ערב קליעה כמו שהיה לו במשחק הקודם, אתה יודע שהוא יבוא אחר כך לוהט".
קרי להט עם 25 נקודות כבר ברבע הראשון, ואותת שבגיל 33 הוא עדיין בשיאו. זה היה המשחק ה-66 בקריירה של קרי עם שמונה שלשות ומעלה – הכי הרבה בהיסטוריה, כמובן. במקום השני דמיאן לילארד, עם 27 משחקים כאלה.
גם לברון ג'יימס התפעל
אנדרה איגודלה, ה-MVP של הגמר באליפות הראשונה בשושלת של גולדן סטייט, שחזר הקיץ לווריורס, זכה לתשואות באולם הביתי. בסוף נובמבר או בתחילת דצמבר צפויה גולדן סטייט לקבל בחזרה את קליי תומפסון המחלים מניתוח בגיד האכילס, ואיתו היא יכולה אולי להיות גם מועמדת לאליפות.

בודנהולצר: "בעטו לנו בתחת"

התוצאה הבולטת של הלילה הייתה הניצחון המוחץ של מיאמי על מילווקי, 95:137, תוך שהיא נוקמת באלופה על ההדחה בסוויפ בפלייאוף בעונה שעברה. הקבוצה של אריק ספולסטרה רשמה שיאי מועדון למשחק הפתיחה בנקודות ובהפרש. יאניס אנדטוקומבו סיפק רק 15 נקודות לבאקס, שחסרו את ג'רו הולידיי, ברוק לופס ובובי פורטיס בגלל פציעות.
5 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו מאוכזב
יאניס אנדטוקומבו מאוכזב
יאניס אנדטוקומבו. תבוסה לא נעימה לאלופה
(צילום: AFP)
"נחזיר כמה חבר'ה לכשירות, וכל קבוצה בליגה במהלך העונה עומדת להתמודד עם מצבים שונים, קרוב לוודאי", אמר המאמן המפסיד מייק בודנהולצר, "זה מסע ארוך ואנחנו רק התחלנו. בעטו לנו בתחת, זה קורה ב-NBA".
קייל לאורי היה פושר בבכורה שלו במיאמי עם חמש נקודות ושישה אסיסטים (1 מ-8 מהשדה). הוא נפגע בקרסול במהלך הרבע השני, אבל חזר בהמשך. פי.ג'יי טאקר הופיע גם הוא לראשונה במדים החדשים, מול הקבוצה שאיתה זכה באליפות, וסיים עם שמונה נקודות ושישה ריבאונדים. טיילר הירו היה המצטיין במשחק עם 27 נקודות.
5 צפייה בגלריה
מייק בודנהולצר
מייק בודנהולצר
בודנהולצר. לא אהב את מה שראה, אבל גם לא התרגש יותר מדי
(צילום: AP)