מיילס ברידג'ס שוב עולה לכותרות בארה"ב - ולא בפן החיובי. על-פי שלל דיווחים, על פורוורד שארלוט נאסרה הכניסה לקנדה ולכן לא נכלל בסגל קבוצתו למשחק החוץ הלילה (בין ראשון לשני) בטורונטו, בו הפסידו ההורנטס 114:99.
בשארלוט תירצו את היעדרותו מהסגל כ"סיבות אישיות", אך ב-ESPN פורסם כי בשל בעיות משפטיות נאסרה עליו חציית הגבול. דוברת רשות האוכלוסין וההגירה של קנדה, רבקה פורדי, הודיעה כי לא יספקו פרטים על מקרים בודדים, אבל כל מי שמבקש להיכנס למדינה חייב "להוכיח שהוא עומד בדרישות הכניסה".
2 צפייה בגלריה
אוטאני
אוטאני
שוב הסתבך. ברידג'ס
(צילום: Jacob Kupferman / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
על ברידגס עומד עונש מאסר על תנאי מיוני 2022 בגין תקיפת אשתו לעיני שני ילדיהם - מה שהוביל בזמנו כמובן לסערה גדולה והשעיה מה-NBA. ברידג'ס, יש לציין, כפר בשנה שעברה באשמה בנוגע למעשי האלימות, אך נידון לבסוף לשלוש שנות מאסר על תנאי. כחלק מהעונש, השחקן התחייב להגיע לבעל מקצוע במשך 52 שבועות לייעוץ למקרי אלימות ול"שיעורי הורות". בנוסף, נדרש לרצות 100 שעות עבודות שירות למען הקהילה.
הפרשה, כאמור, הסעירה את ה-NBA, בעיקר לאחר שמישל ג'ונסון, אם ילדיו, פרסמה תמונות קשות בחשבון האינסטגרם שלה, בהן היא מציגה את החבלות בגופה. "אני שונאת שזה הגיע לזה אבל אני לא יכולה לשתוק יותר", כתבה בפוסט ביוני 2022. "אפשרתי למישהו להרוס את הבית שלי, להתעלל בי בכל דרך אפשרית ולעשות טראומה לילדים שלנו לכל החיים". ג'ונסון אף חשפה אז כי היא סבלה משבר באף ובשורש כף היד ומזעזוע מוח.
2 צפייה בגלריה
מישל ג'ונסון
מישל ג'ונסון
התמונות הקשות שפרסמה אם ילדיו של ברידג'ס בשנה שעברה
(צילום: מתוך האינסטגרם)
בחוזה החדש של ברידג'ס - שחתם הקיץ בשארלוט - הוכנס סעיף בו הוא יוכל להטיל וטו על כל טרייד שבו הוא יהיה שותף בעונה הנוכחית. המספרים של השחקן העונה: 19.6 נקודות ו-7.2 ריבאונדים.