לפני שנה - ביוני 2022 - נעצר מיילס ברידג'ס בגין תקיפה אשתו לעיני שני ילדיהם. זה כמובן הוביל לסערה גדולה, השעיה מה-NBA ועונש של שלוש שנות מאסר על תנאי. כעת, כך מדווחים בארה"ב, הפורוורד בן ה-25 ישוב לליגה הטובה בעולם, לאחר שחתם לעונה בשארלוט - קבוצתו האחרונה - וירוויח במהלך התקופה 7.9 מיליון דולר.
ברידג'ס, יש לציין, כפר בשנה שעברה באשמה בנוגע למעשי האלימות, אך נידון לבסוף לשלוש שנות מאסר על תנאי. כחלק מהעונש, השחקן התחייב להגיע לבעל מקצוע במשך 52 שבועות לייעוץ למקרי אלימות ול"שיעורי הורות". בנוסף, נדרש לרצות 100 שעות עבודות שירות למען הקהילה.
2 צפייה בגלריה
מיילס ברידג'ס
מיילס ברידג'ס
שב ל-NBA. ברידג'ס
(צילום: AP)
הפרשה, כאמור, הסעירה את ה-NBA, בעיקר לאחר שמישל ג'ונסון, אם ילדיו, פרסמה תמונות קשות בחשבון האינסטגרם שלה, בהן היא מציגה את החבלות בגופה. "אני שונאת שזה הגיע לזה אבל אני לא יכולה לשתוק יותר", כתבה בפוסט ביוני 2022. "אפשרתי למישהו להרוס את הבית שלי, להתעלל בי בכל דרך אפשרית ולעשות טראומה לילדים שלנו לכל החיים". ג'ונסון אף חשפה אז כי היא סבלה משבר באף ובשורש כף היד ומזעזוע מוח.
בחוזה החדש של ברידג'ס הוכנס סעיף בו הוא יוכל להטיל וטו על כל טרייד שבו הוא שותף בעונה הקרובה. המספרים של השחקן בעונה האחרונה בה שיחק: 20.2 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע ב-80 משחקים במדי שארלוט.
2 צפייה בגלריה
התמונות הקשות שפרסמה אם ילדיו של ברידג'ס בשנה שעברה
התמונות הקשות שפרסמה אם ילדיו של ברידג'ס בשנה שעברה
התמונות הקשות שפרסמה אם ילדיו של ברידג'ס בשנה שעברה
(צילום: מתוך האינסטגרם)
והיו עוד העברות הלילה (בין ראשון לשני) בשוק השחקנים החופשיים ב-NBA: לוני ווקר, שנראה נהדר בכמה משחקי פלייאוף במדי הלייקרס, מצטרף לברוקלין בחוזה לעונה אחת. הסנטר קודי זלר עוזב את אלופת המזרח מיאמי כדי להצטרף בחוזה לעונה לניו אורלינס על שכר מינימום. קורי ג'וזף עובר לגולדן סטייט ואילן ג'סטין הולידיי מגיע לקבוצתו ה-10 בקריירה - אלופת ה-NBA דנבר.