דווקא ללא בראדלי ביל (נמצא בבידוד) - וכשהיא במומנטום שלילי בחודש האחרון - וושינגטון ידעה הלילה (בין שני לשלישי) לשים את הצרות בצד והשיגה ניצחון חוץ מרשים - 100:108 על שארלוט, שהעלה אותה למאזן 6:5 מפתיחת העונה.
דני אבדיה עלה משחק שני ברציפות בחמישייה על חשבונו של אנתוני גיל, אבל סיפק ערב פושר. אחרי שהחטיא 10 זריקות רצופות במשחק הקודם, הפורוורד הישראלי פספס את 3 הזריקות הראשונות שלו הלילה והסתפק בסל שדה אחד (הטבעה, למי שמתעניין). בסופו של יום, אבדיה שיחק 18 דקות בלבד וסיים עם 3 נקודות (1 מ-4 מהשדה, 0 מ-3 משלוש, 1 מ-2 מהעונשין), 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
משחק פושר. אבדיה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
אבדיה מנסה לשמור על מקדניאלס
אבדיה מנסה לשמור על מקדניאלס
אבדיה ממוקד מטרה בשמירה על מקדניאלס
(צילום: רויטרס)
עוד לפני המשחק, קייל קוזמה - מהכוכבים הגדולים של הוויזארדס - כינה את המפגש מול שארלוט כ"יום שחובה לנצח בו". בפועל, לפחות במחצית הראשונה, הוויזארדס לא ממש הבריקו ואף ירדו להפסקה בפיגור 48:46. "אמרנו שמכאן חייבים להתרומם", שחזר קוזמה בסיום את מה שאמר לחבריו בחדר ההלבשה.
ברבע השלישי אבדיה הגדיל, כאמור, את רצף ההחטאות שלו ל-13 עם עוד זריקה לא מדויקת מחוץ לקשת, אבל אז עצר את הבצורת עם דאנק נהדר. כשתי דקות אחר כך ירד לספסל ולא חזר עד הסיום. האמת, בצדק לפחות מבחינת מאמנו ווס אנסלד ג'וניור, שקיבל משחק נהדר מג'ורדן גודווין (17 נקודות ב-7 מ-7 מהשדה ו-2 מ-2 מהקו, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים).
4 צפייה בגלריה
קוזמה
קוזמה
בלט אצל הוויזארדס. קוזמה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה מתלונן על השיפוט, הקהל בטירוף עליו
(צילום: רויטרס)
המשחק היה צמוד למעשה עד שארבע דקות לסיום יצאו הוויזארדס, בהובלת קוזמה, גודווין וקריסטפס פורזינגיס, לריצת 2:12 שהקפיצה את היתרון ל-89:102. מכאן ההורנטס, שחסרו את לאמלו בול וגורדון הייוורד, לא הצליחו לחזור וירדו למאזן 8:3 (ועל הדרך ספגו הפסד חמישי ברציפות).
קוזמה בלט בעם 20 נקודות אצל וושינגטון, שקלעה ב-52.5 אחוז מהשדה. פורזינגיס הוסיף 19 ורוי האצ'ימורה תרם 16. פי.ג'יי וושינגטון הצטיין מהעבר השני עם 25 נקודות, קלי אוברה ג'וניור קלע 20.