ויקטור וומבניאמה עוד לא שיחק דקה אחת ב-NBA וכבר היה שותף אתמול (חמישי) לדרמה תקשורתית גדולה. זאת לאחר שאחד המאבטחים של הכוכב הצרפתי הדף לאחור את הזמרת בריטני ספירס, שניסתה להצטלם עם השחקן. ספירס נפלה לרצפה, נפגעה קלות והודיעה כבר כי תגיש תלונה במשטרה בעקבות האירוע.
מי שחשף את הפרשה היה אתר TMZ שדיווח כי ספירס, שרצתה להצטלם עם הבחירה הראשונה בדראפט ה-NBA וטפחה על כתפו בביקור במסעדה, נהדפה לאחור. לאחר שספירס התאוששה, איש האבטחה ניגש לשולחן שלה כדי להתנצל, ואמר: "את מבינה איך זה כשמעריצים מסתערים עלייך".
1 צפייה בגלריה
ספירס ו-וומביניאמה
ספירס ו-וומביניאמה
תקרית לא שגרתית. ספירס ו-וומביניאמה
(צילום: P Photos by Chris Pizzello, left, and Eric Gay)
וומבניאמה עם ההסבר שלו לתקרית המדוברת
הלילה (בין חמישי לשישי) סיפקו ספירס ו-וומבניאמה תגובות ראשונות לתקרית המדוברת. "חוויות טראומטיות אינן חדשות עבורי והיה להן חלק ניכר בחיי", כתבה ספירס בפוסט שהעלתה ברשתות החברתיות. "לא הייתי מוכנה למה שקרה לי אתמול בלילה. הבחנתי בספורטאי בלובי של המלון שלי כשהלכתי לארוחת ערב. מאוחר יותר הלכתי למסעדה במלון אחר וראיתי אותו שוב. החלטתי ליצור איתו קשר ולברך אותו על הצלחתו. טפחתי לו על הכתף כדי למשוך את תשומת לבו. מבלי להביט לאחור, אנשי האבטחה שלו הפילו אותי".
"זה מביך מאוד לחלוק את הסיפור הזה עם העולם, אבל הוא כבר שם. עם זאת, אני חושבת שחשוב לשתף את הסיפור הזה ולדרבן אנשים להוות דוגמה ולהתייחס לכל האנשים בכבוד. אלימות פיזית מתרחשת יותר מדי בעולם הזה. לעתים קרובות מאחורי דלתיים סגורות. טרם קיבלתי התנצלות פומבית מהשחקן, המאבטחים או אנשיו. אני מקווה שהם יעשו זאת".
התגובה של בריטני ספירס לאירוע
השחקן התייחס גם הוא לתקרית: "משהו קרה, כשהלכתי לאיזו מסעדה. לא ידעתי מי תפס אותי, אני רק הבנתי שאנשי האבטחה הדפו אותה. לא עצרתי להסתכל כדי שאוכל להיכנס וליהנות מארוחת הערב הנחמדה. לא עשיתי מזה סיפור גדול ורק כמה שעות אחר כך גיליתי שזאת הייתה בריטני. חשבתי שזו בדיחה בהתחלה. אפילו לא ראיתי את הפנים שלה".
היהלום הצרפתי (19, 2.23 מ'), שנחשב בעיני רבים לכישרון הכדורסל הגדול ביותר מאז לברון ג'יימס, צפוי לערוך הלילה את הופעת הבכורה שלו במדי סן אנטוניו - בליגת הקיץ בלאס וגאס מול שארלוט.