הפציעה של דני אבדיה, כך מתברר, אינה חמורה והפורוורד הישראלי אמור ליטול חלק במשחק השני של וושינגטון - הלילה (בין שישי לשבת, 2:00 שעון ישראל) מול שיקגו.
אבדיה, שנקע את הקרסול במהלך ה-107:114 של הוויזארדס באינדיאנה, שיחק 8 דקות בלבד, במהלכן קלע 4 נקודות. "זה היה יותר מפחיד מכואב", הודה אבדיה. "לא ידעתי מה קרה עד שראיתי את ההילוך החוזר. לא דרכתי על אף אחד, סובבתי את הקרסול בעצמי. הרגיש רע, אבל יש לנו צוות שעשה עבודה מצוינת והייתי מוכן בשתי הדקות האחרונות לחזור. טוב לדעת שזה לא רציני".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
כשיר לשחק מול הבולס. אבדיה
(צילום: רויטרס)
תמונת הענק של אבדיה בקפיטל וואן ארנה
גם מאמנו של אבדיה, ווס אנסלד ג'וניור, אמר לתקשורת כי הוא מצפה שהישראלי ישחק מול הבולס. "בהחלט מקווה שדני יפתח במשחק הבא, נכון לעכשיו זה התכנון", הסביר המאמן. השחקן עצמו, שפוסטר ענקי בדמותו הוקם בקפיטל וואן ארנה ביממה האחרונה, דיבר גם הוא עם התקשורת האמריקאית והוסיף: "לא ציפיתי להיות ישר כוכב, אבל אני שמח שסומכים עליי ויודעים מה אני שווה".
גם בארה"ב ניתחו את ההחלטה של אנסלד ג'וניור לתת לאבדיה לעלות מול אינדיאנה בחמישייה. "מישהו חייב לשמור את שחקני הכנף הסקוררים של היריבות, והבחירה הכי טובה היא אבדיה, שחקן שרואה את עצמו כשומר קשוח, פיזי וגדול", ציין ג'ושוע רובינס מה"אתלטיק".
2 צפייה בגלריה
ווס אנסלד ג'וניור
ווס אנסלד ג'וניור
בונה על אבדיה. אנסלד ג'וניור
(צילום: AP)
בראדלי ביל, הכוכב הגדול של וושינגטון, החמיא גם הוא לישראלי: "דני הוא שומר נהדר, עם גוף גדול. מבחינה התקפית, דני עבד על הזריקות שלו. אנחנו סומכים עליו שישחק ויצטיין".