חשש מהתפרצות קורונה בוושינגטון. במועדון הודיעו ששני שחקנים, רוי האצ'ימורה ומו ואגנר, הוכנסו לבידוד כחלק מהפרוטוקולים ב-NBA, אימון הקבוצה בוטל ולפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) גם בליגה בישרו כי המשחק הביתי מול יוטה נדחה.
הסיבה ברורה: הוויזארדס הודיעו כי אין ביכולתם להעמיד שמונה שחקנים כשירים להתמודדות, כפי שמחייב תקנון הליגה. מדובר במשחק השישי עד כה ב-NBA שנאלץ להידחות ובליגה הביעו לא מעט אנשים חשש לגבי המשך העונה.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה וראול נטו יוצאים להתקפה
דני אבדיה וראול נטו יוצאים להתקפה
המשחק של הוויזארדס נדחה. אבדיה
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קיירי ודוראנט משקיפים על האצ'ימורה
קיירי ודוראנט משקיפים על האצ'ימורה
נאלץ להיכנס לבידוד. האצ'ימורה
(צילום: AFP)
לגבי וושינגטון, טרם ברור אם האצ'ימורה ו-ואגנר נדבקו, אך כצעד מונע הוחלט לשלוח אותם לבידוד, לבטל את האימון שתוכנן ולבצע בדיקות לכל שחקני הסגל. "עלינו להתמקד תמיד בבטיחות השחקנים, הצוות והמשפחות", סיפר מאמן הקבוצה, סקוט ברוקס. "זה חשוב לי יותר מאשר לנצח משחק. אם נצטרך לבטל או לדחות משחקים, אני בעד זה. השחקנים שלנו מרגישים אותו הדבר".
הוויזארדס, כידוע, ניצחו רק אתמול את פיניקס 107:128 ועלו למאזן 8:3 מפתיחת העונה. אגב, ראסל ווסטברוק ייעדר כשבוע וגם כככה לא משחק במשחקים יום אחרי יום. בנוסף, הסנטר תומאס בראיינט נפצע וגמר את העונה. בראדלי ביל כבר הספיק גם הוא להחמיץ משחקים בשל פרוטוקול הקורונה, לאחר שבילה עם כוכב בוסטון ג'ייסון טייטום, שנמצא חיובי לנגיף בשבוע שעבר.
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
"בטחון השחקנים יותר חשוב לי מניצחון". ברוקס
(צילום: AP)
בשל התוצאות הרעות, הכיסא של המאמן סקוט ברוקס מתנדנד, ובארצות הברית דיווחו שהפסד נוסף יכול לגרום לסיום דרכו בקבוצה.
דני אבדיה, שנבחר במקום ה-9 בדראפט, פתח בכל 11 המשחקים של וושינגטון. הוא רושם בינתיים ממוצעים של 7 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים.