לברון ג'יימס משחק מצוין בפלייאוף ה-NBA, והלילה הוביל את לוס אנג'לס לייקרס לסיבוב השני אחרי ניצחון 122:131 על פורטלנד ו-1:4 בסדרה. אבל חובבי הליגה הטובה בעולם היו עסוקים בשעות האחרונות במה שקורה לג'יימס על הראש. זה לא סוד שלברון נלחם כבר שנים בשערות שנושרות מראשו, אבל הוא לא מוכן לוותר. ג'יימס מחזיק ספר צמוד שמסדר את שערותיו, ויש כאלה שאף אומרים שהוא מסתובב עם פאה כשהוא מחוץ למגרש.
הבעיה היא שהספר של לברון לא נמצא באורלנדו, ולכן במשחקים האחרונים כולם ראו בבירור את המראה הטבעי של המלך. זה כמובן הפך לבדיחת היום עם שלל ציוצים וגיפים. לנו יש עצה קטנה למלך - שחרר מהשיער, תגלח את הראש, יהיה לך יותר יפה.

לברון: "עומדים לצד האחים שלנו ממילווקי"

בסיום המשחק מול פורטלנד, בו להטו ג'יימס (36 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) ואנתוני דייויס (43 נקודות ו-9 ריבאונדים), התפנו השניים לדבר על מה שבאמת חשוב להם בימים האחרונים."היה נהדר לחזור לפרקט, אבל חשוב מכך זה שתהיה לך תוכנית, ושתוכל להוציא אותה לפועל מיידית. אנחנו עומדים לצד האחים שלנו ממילווקי והמצב הקשה שקורה שם", אמר ג'יימס כשהתייחס לשביתת השחקנים בימים האחרונים בעקבות הפציעה הקשה של ג'ייקוב בלייק, שנורה על ידי שוטרים בוויסקונסין.
התוכנית עליה מדבר ג'יימס היא למעשה הבטחה של בעלי הקבוצות להקים ועדה מיוחדת בה יהיו חברים שחקנים, מנהלים ונציגי המועדונים, שתקדם את אפשרות ההצבעה בבחירות לנשיאות ארצות הברית הקרובות בנובמבר 2020 ותנגיש את הקלפיות לאוכלוסיות שונות, ובעיקר לאלה שנמצאות בסיכון לחלות בנגיף הקורונה. כל זה תחת הרצון של השחקנים לצדק חברתי.כמו כן, השחקנים דרשו והליגה הסכימה לספק עוד שטחי פרסום במהלך שידורי המשחקים לקריאה לאזרחים להגיע ולהצביע בבחירות. הליגה אף הודיעה כי תקצה 300 מיליון דולר ב-10 השנים הבאות לטובת תמיכה כלכלית בקהילות האפרו-אמריקניות.
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס, אנתוני דייויס
לברון ג'יימס, אנתוני דייויס
לברון ודייויס
(צילום: AFP)
דייויס לקח את הדברים צעד אחד קדימה, ואיים על הבעלים: "אם הם לא יעמדו במילה שלהם, נשבית שוב את הליגה. הכי פשוט שיש".בחזרה ללברון, קינג ג'יימס התייחס לשיחה שערך עם הנשיא לשעבר ברק אובמה במהלך סוף השבוע, במסגרתה ייעץ לו הנשיא כיצד לפעול אחרי שהשחקנים הכריזו על עצירת הפלייאוף: "אובמה אדם מדהים, חבל שהוא כבר לא נשיא ארצות הברית".
לברון הגיע לעמדת הראיונות אחרי המשחק עם כובע מיוחד עליו הוטבעה הגופייה מספר 24 של קובי בראיינט. כמו כן, כיבד הקינג את שחקן הקולנוע צ'דוויק בוזמן, ששיחק בין השאר בסרט 'בלק פנת'ר' והלך לעולמו אתמול אחרי מאבק במחלת הסרטן: "לאבד את ה'בלק ממבה' ואת ה'בלק פנת'ר' באותה שנה, 2020 זו שנה מחורבנת". בהמנון האמריקאי לפני המשחק כרע לברון ברך כמו כל חבריו, וביצע את תנועת Wakanda Forever המפורסמת מ'הפנתר שחור' בו כאמור כיכב בוזמן.