אז אם חשבתם שקווין דוראנט ירצה לנוח בקיץ אחרי הפלייאוף המתיש שעבר עם ברוקלין, תחשבו שוב. לפי העיתונאי המוערך מ"דה אתלטיק", שאמס צ'רניה, הפורוורד הנהדר צפוי לשחק בנבחרת ארה"ב באולימפיאדה הקרובה בטוקיו.
דוראנט, שזכה בשתי מדליות זהב אולימפיות (לונדון 2012 וריו 2016), רחוק 25 נקודות בלבד משיאן הנקודות של ארה"ב במשחקים האולימפיים, כרמלו אנתוני. כוכב ברוקלין יצטרף, בין היתר, לדמיאן לילארד (פורטלנד), ג'ייסון טייטום (בוסטון), בראדלי ביל (וושינגטון) ודריימונד גרין (גולדן סטייט). עדיין לא ברור אם סטף קרי ישתתף.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט בריו 2016
קווין דוראנט בריו 2016
קווין דוראנט בריו 2016
(צילום: AP)
הנבחרת של גרג פופוביץ', שיוביל את האמריקאים אחרי שלוש אולימפיאדות מוצלחות עם מאמן דיוק מייק ששבסקי, תשחק בבית 1 עם צרפת, איראן ונבחרת נוספת שתגיע מהמוקדמות. ארה"ב תחל את הטורניר מול צרפת ב-25 ביולי.
אתמול בלילה (בין שבת לראשון) דוראנט הודח מהפלייאוף במשחק השביעי מול מילווקי (115:111), זאת אחרי שלא ירד מהפרקט במשך 53 דקות, גם לא בהארכה. הוא סיים עם 48 נקודות גדולות, אבל לא הצליח לסחוף את חבריו לגמר המזרח. את הפלייאוף סיים עם ממוצעים מטורפים של 34.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים ו-4.4. אסיסטים ב-12 משחקים.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
היכולת האדירה לא הספיקה. דוראנט
(צילום: AFP)