שני משחקים בלבד ביורוליג לקח עד שצסק"א מוסקבה הצליחה להנחית שם גדול. לאונס דה פונסה הפורטוריקנית, קבוצתו של קנת' פאריד, הודיעה היום (שבת) שהשחקן יעבור לאימפריה הרוסית. לפאריד מסתבר היה סעיף בחוזה המאפשר לו להשתחרר לקבוצת יורוליג וכעת הוא החליט לממש אותו. כך לפחות על-פי דיווחים באירופה.
פאריד (31, 2.03 מ'), כך לפחות דווח, נבחן הקיץ בלוס אנג'לס לייקרס, אבל לא הרשים את פרנקו ווגל והעדיף הצעה כספית אטרקטיבית בפורטו-ריקו. ב-NBA לא שיחק מאז דצמבר 2019, כשקבוצתו האחרונה שם הייתה יוסטון, במידה העמיד ממוצעים של 10.6 נקודות ו-6.4 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
קנת' פאריד
קנת' פאריד
חיזוק נוצץ לצסק"א. פאריד
(צילום: AP)
הציוץ על הגעתו של פאריד ליורוליג
מדובר כמובן בשם מוכר למדי. הוא היה שותף לזכייה של נבחרת ארצות הברית במונדובאסקט 2014 ואף נבחר לחמישיית הטורניר. בנוסף, שיחק שמונה עונות בליגה הטובה בעולם: בדנבר, ברוקלין וכאמור יוסטון.
מחוץ למגרש, היה מעורב פאריד בכמה תקריות. אחת מהן נרשמה ב-2018, אז נעצר בניו יורק בגין החזקת סמים קלים. פאריד נתפס כשברשותו יותר משתי אונקיות (בערך 55 גרם) של מריחואנה, לאחר שרכב בו נסע (אך לא נהג), נעצר לבדיקת שכרות. הפורוורד שוחרר לאחר מכן בערבות של 500 דולר.
2 צפייה בגלריה
שמונה עונות ב-NBA. פאריד בימיו בדנבר
שמונה עונות ב-NBA. פאריד בימיו בדנבר
שמונה עונות ב-NBA. פאריד בימיו בדנבר
(צילום: AFP)
פאריד יחזק את הסגל של דמיטריוס איטודיס, שבקיץ כבר צירף סופרסטאר כמו אלכסיי שבד ונאלץ לאחרונה להתמודד עם פציעה של ניקולה מילוטינוב. המשחק הבא של צסק"א ייערך ביום שלישי מול זניט סנט פטרסבורג וכעבור שלושה ימים תארח את הכוכב האדום בלגרד. הרוסים פתחו את העונה האירופית בהפסד לארמאני מילאנו ואתמול גברו 96:100 בטורקיה על אנאדולו אפס.