וושינגטון השיגה הלילה (בין שבת לראשון) את ניצחונה הראשון העונה ב-NBA, כשגברה 106:113 בביתה על ממפיס. דני אבדיה פתח בחמישייה פעם נוספת וסיפק משחק טוב, במהלכו קלע 10 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-27 דקות בהן היה על הפרקט.
הפורוורד הישראלי הציג הגנה טובה על דזמונד ביין והיה חלק משמעותי בניצחון הבכורה של הוויזארדס, שהובסו במחזור הפתיחה של הליגה הטובה בעולם בידי אינדיאנה. הוא קלע 8 מ-10 הנקודות שלו במחצית הראשונה וסייע לקבוצתו לברוח ליתרון דו ספרתי על האורחת.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ממפיס גריזליס מרקוס סמארט
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ממפיס גריזליס מרקוס סמארט
חלק משמעותי בניצחון של וושינגטון. דני אבדיה מול מרקוס סמארט
(Patrick Smith/AFP)
האיש של וושינגטון במחצית הראשונה היה קורי קיספרט, שעלה מהספסל ופשוט היה בלתי ניתן לעצירה. הסמול פורוורד צלף מכל פינה וקלע את כל 22 הנקודות שלו בשני הרבעים הראשונים, והחבורה של ווס אנסלד ג'וניור ירדה להפסקת המחצית ביתרון 16 נקודות.
המארחת ברחה ליתרון שיא שהגיע עד 25 הפרש, אך הגריזליס הצליחו לחזור למשחק, והפער קוזז עד מינוס 6 בלבד, שתי דקות לסיום. עם זאת, קייל קוזמה, שהיה מצוין גם הוא וסיים עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-13 ריבאונדים, קלע שני סלים קריטיים והבטיח כי הניצחון יישאר בוושינגטוון.
ג'ורדן פול הוליך את קלעי המנצחת עם 27 נקודות, בעוד טיוס ג'ונס תרם 14 נקודות ו-7 אסיסטים ודניאל גאפורד הוסיף 10 ו-11 ריבאונדים, והפנים של הוויזארדס הן ללילה שבין שני לשלישי, אז יארחו את בוסטון. בצד השני, דזמונד ביין סיים עם 26 נקודות, אך זה לא מנע מממפיס לרדת למאזן 3:0.