אחרי שכבר שישה משחקי NBA, כולל זה שהיה אמור להיערך הלילה בין וושינגטון של דני אבדיה ליוטה, נדחו בעקבות נגיף הקורונה, הנהלת הליגה החליטה לדחות גם את המפגש בין אטלנטה לפיניקס, שהיה צריך להתקיים גם כן הלילה.
הסיבה: כמה שחקנים בוושינגטון נדבקו בנגיף הקורונה, ומכיוון שמשחקה האחרון של פיניקס היה מול הוויזארדס, בהנהלת הליגה החליטו שלא לקחת סיכון ודחו את המפגש שלה מול ההוקס, כך מדווחת רשת ESPN.
1 צפייה בגלריה
בראיינט, ביל והחברים חוגגים את הניצחון על הנטס
בראיינט, ביל והחברים חוגגים את הניצחון על הנטס
שחקני וושינגטון
(צילום: AFP)
הדיווח על השחקנים החיוביים בוושינגטון
כזכור, אתמול נכנסו לבידוד רוי האצ'ימורה ומו ואגנר, אחרי שפרוטוקול הליגה בנושא הקורונה הופעל מכיוון ששהו ככל הנראה ליד חולה מאומת. לאור כך, גם האימון של וושינגטון בוטל ולאחר מכן המפגש מול יוטה מכיוון שלוויזארס לא היו מספיק שחקנים בסגל (בנוסף להיעדרות האצ'ימורה ו-ואגנר, תומאס בראיינט וראסל ווסטברוק פצועים).
לפני פתיחת העונה ציפו ב-NBA שיהיו להם לא מעט בעיות בכל מה שקשור להסתגלות לנגיף, מכיוון שבניגוד ל-2019/20, שחודשה במתכונת של 'בועה' באורלנדו, העונה הנוכחית משוחקת "כרגיל" באולמות הביתיים של הקבוצות, בלי בידוד הרמטי, כאשר השחקנים והצוותים נפגשים עם משפחותיהם והסיכון שיידבקו בקורונה גדול. כעת החששות הללו מתממשים ולא נראה שכרגע יש פתרון באופק.