לאחר הניצחון הדרמטי על הבולס, שקטע רצף של שלושה הפסדים - וושינגטון שוב הפסידה הלילה (בין שישי לשבת), הפעם 112:108 בבית לניו יורק ניקס. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר הוויזארדס הוליכו בפערים קטנים במהלך שני הרבעים הראשונים, אך האורחת תפסה פיקוד במחצית השנייה, בדרך לניצחון חוץ מספר 13 העונה.
דני אבדיה, שרשם שיא קריירה מדהים מול שיקגו עם לא פחות מ-20 ריבאונדים, לקח הפעם 9 כדורים חוזרים לצד משחק התקפי חלש. הפורוורד קלע 3 נקודות ב-26 דקות על הפרקט, כשהוא מדייק פעם אחת בלבד מהשדה מתוך 9 ניסיונות.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברנסון
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ניקס ג'יילן ברנסון
נרגע מעט לאחר השיא מול שיקגו. דני אבדיה שומר על ג'יילן ברנסון
(רויטרס)
מי שהיה לו משחק התקפי מצוין היה קייל קוזמה (40 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), שסחב פעם נוספת על גבו את הקבוצה מבירת ארה"ב, אך לצערו שוב היה זה רק קריסטפס פורזינגיס שסייע לו - וזה לא הספיק. הלטבי קלע 21, קורי קיספרט הוסיף 13 - כאשר השלושה הללו היו היחידים בוויזארדס שקלעו בספרות כפולות.
בצד השני, הניקס נאלצו להעלות רק ארבעה שחקנים מהספסל בשל סגל דליל איתו עלו למשחק, ולמרות שרק שניים מהם תרמו נקודות (26 בסך הכל), הופעה נפלאה של ג'יילן ברנסון סידרה לאורחת ניצחון שני ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים.
ג'יילן ברנסון היה האיש של טום ת'יבודו, כשקלע 34 נקודות, להן הוסיף 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. ג'וליוס רנדל תרם 23 נקודות למנצחת, בעוד עמנואל קוויקלי עלה בצורה נהדרת כמחליף, וחתום על 18 מתוך 26 הנקודות מצד הספסל של הקבוצה מהתפוח הגדול.