וושינגטון וויזארדס השיגה הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון חשוב במאבק על הפליי-אין. קבוצתו של דני אבדיה גברה 116:119 על אטלנטה המקרטעת בחוץ, בהופעת הבכורה של קווין סניידר על הקווים של ההוקס. מדובר בניצחון הראשון של וושינגטון מאז פגרת האולסטאר, ששיפר את מאזנה ל-32:29. הוויזארדס פתחו פער של משחק וחצי משיקגו (שהפסידה הלילה) במקום העשירי במזרח.
אבדיה עלה בחמישייה בפעם השנייה ברציפות ושיחק 31 דקות, אך רשם 4 נקודות בלבד (2 מ-9 מהשדה), לצד 13 ריבאונדים וחטיפה. מדובר במשחק שני ברציפות של הישראלי עם מאזן נקודות חד-ספרתי. הוא דווקא פתח את המשחק בסערה עם לא פחות מ-8 ריבאונדים ברבע הראשון, שווה לשיא הקריירה שלו ברבע אחד, ועזר לקבוצתו להישאר במשחק.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
שוב היה חלש התקפית. אבדיה
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
קווין סניידר
קווין סניידר
הפסד בבכורה על הקווים של אטלנטה. סניידר
(צילום: AP)
מנגד, טרה יאנג היה טוב וההוקס ירדו להפסקה ביתרון ואף הגדילו אותו לפער דו-ספרתי ברבע השלישי, אבל הרבע האחרון היה כולו של וושינגטון, ובעיקר של בראדלי ביל. הגארד הוביל מהפך, קבע שיא עונתי עם 37 נקודות, ועשה זאת ביעילות (17 מ-30 מהשדה). הוא גם חילק 7 אסיסטים לעומת שני איבודים בלבד. נראה שהכוכב של הוויזארדס נכנס לכושר מצוין בדיוק בזמן הנכון.
קייל קוזמה, עם 28 נקודות, סייע לו לחפות על חסרונו של של קריסטפאס פורזינגיס הפצוע. גם דניאל גאפורד הגיע לספרות כפולות וסיים עם 13 נקודות לצד 12 ריבאונדים ו-3 חסימות. את ההוקס, שירדו למאזן 31:31 והחמיצו הזדמנות לנצח שלושה משחקים ברציפות לראשונה זה חודשיים. יאנג הוביל אותם עם 31 נקודות ו-7 אסיסטים. בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 16 מהספסל.
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
מתחמם. ביל
(צילום: AP)
בלילה בין חמישי לשישי תחל וושינגטון רצף של שלושה משחקי בית קריטיים: שניים נגד טורונטו, שממנה היא רחוקה משחק אחד בלבד, ועוד אחד נגד מוליכת המזרח מילווקי שסופרת כרגע 15 ניצחונות רצופים.