זה היה אמור להיות ערב חגיגי עבור מינסוטה, שניצחה 108:113 את ניו אורלינס ביום האחרון של העונה הסדירה ב-NBA והבטיחה את המקום השמיני (ולפחות שני משחקים בפליי-אין), אבל הוא הסתיים בכאב ראש גדול עבור המועדון ובסיפור שעלה לראש הכותרות הספורטיביות בארה"ב.
הכל התחיל בפסק הזמן במהלך הרבע השני, כשוויכוח וחילופי קללות בין רודי גובר לקייל אנדרסון הסתיימו כשהצרפתי מכה באגרוף את חברו לקבוצה לעיני השחקנים ההמומים. גובר הושעה מיידית על-ידי הקבוצה מהמשחק ולא ברור אם יחזור למשחק הפליי-אין החשוב מול לוס אנג'לס לייקרס בלילה בין שלישי לרביעי או להמשך העונה.
2 צפייה בגלריה
רודי גובר
רודי גובר
אירוע מכוער. גובר
(צילום: AFP)
האגרוף ששלח גובר לעבר אנדרסון
ההתנצלות של גובר
"קיבלנו החלטה לשלוח אותו הביתה מיידית", אמר נשיא הטימברוולבס, טים קונלי. "ההתנהגות שלו על הספסל הייתה בלתי מתקבלת על הדעת ואנחנו נטפל במצב בתוך המועדון". קונלי הוסיף שגובר התנצל ממש לאחר מכן על התקרית בווטסאפ הקבוצתי וכי "אנחנו נדבר על זה ונמשיך מפה. אנחנו אנשים בוגרים".
אגב, על-פי דיווח של אדיראן ווז'נרובסקי מ-ESPN, גובר ואנדרסון התווכחו על משחק ההגנה הרופף של הקבוצה ואנדרסון היה זה שקילל ראשון ואמר לסנטר הצרפתי: "תסתום את הפה, כלב". גובר, כאמור, שלח אגרוף לחזה של אנדרסון ונשלח לחדר ההלבשה.
2 צפייה בגלריה
רודי גובר
רודי גובר
יחזור לשחק בפליי-אין? גובר
(צילום: AFP)
בהמשך הערב, גובר גם צייץ התנצלות פומבית: "הרגשות השתלטו עליי היום. לא הייתי צריך להגיב כמו שהגבתי בלי קשר למה שנאמר. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים, הארגון ובמיוחד בפני קייל, שהוא מישהו שאני באמת אוהב ומכבד כחבר לקבוצה".
כשנשאל אנדרסון על התקרית בסיום, ענה: "הרגשות התערבבו. אתה באמצע משחק, משחק שכולנו רוצים לנצח, ענק, וזה קורה. אנחנו נדבר על זה ונמשיך הלאה".
ואם זה לא מספיק, מינסוטה איבדה עוד שחקן חמישייה במשחק - הפורוורד ג'יידן מקדניאלס, ששבר את ידו וגמר את העונה. מקדניאלס התעצבן על עבירה שנשרקה לחובתו ברבע הראשון, חבט בעוצמה בקיר בסמך למנהרת השחקנים ונאנק מכאבים. בדיקת MRI הראתה שהוא שבר את כף ידו. "תמיד יש לנו בעיות להתמודד איתן", אמר כוכב הקבוצה, קארל אנתוני טאונס. "נצליח לעשות זאת גם הפעם".