שחקנים בלוס אנג'לס קליפרס "זועמים" על הנהלת הקבוצה וקוואי לנארד, לאור ההקלות המוגזמות לדבריהם שהוא מקבל מהמועדון. כך מדווחים הבוקר (שישי) באתר האינטרנט "אתלטיק".
בדיווח נכתב כי שחקנים ותיקים במועדון כמו פטריק בברלי, לו וויליאמס ומונטרז הארל כועסים מאוד על כך שקוואי לנארד קיבל יד חופשית להחליט מתי הוא ישחק ומתי הוא ינוח, והכתיב את הלו"ז שלו למאמן לשעבר דוק ריברס, אשר שיתף עימו פעולה בעניין. הכוכב אף התגורר בסן דייגו ואיחר באופן קבוע לטיסות של הקבוצה. ההתנהלות של הקליפרס לא השתלמה, כאשר היא הודחה כבר בחצי גמר המערב ע"י דנבר. ריברס עצמו פוטר, ואמש דווח כי טיירון לו יהיה המאמן החדש של הקבוצה. לו אמור לחתום על חוזה לחמש שנים.
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
קוואי לנארד. מקבל הנחות
(צילום: AP)
על פי הדיווח, פול ג'ורג' וקוואי לנארד היה בסוד העניינים והמליצו להנהלת הקליפרס להחתים את לו ונתנו את דעתם על מועמדים נוספים. "בסופו של דבר הם סומכים על ההנהלה שהיא קיבלה את ההחלטה הנכונה, ועם טיירון לו הקבוצה תוכל לעשות צעד קדימה", נכתב.
כנראה שקוואי לנארד ייאלץ להיפרד מהיחס המועדף לו זכה עד היום, כי על פי הדיווח טיירון לו לא מתכוון לעשות לו הנחות, כפי שלא עשה כאלה לקווין לאב, קיירי ארווינג וכמובן ללברון ג'יימס כשאימן בקליבלנד. המאמן הקטין את הכוח של לברון בניהול הקבוצה ולא היסס לנזוף בו לעיני יתר השחקנים במהלך האימונים. מארווינג ולאב הוא דרש להקריב מעצמם יותר. בקליפרס מקווים שהניסיון של לו באימון סגל עמוס בכוכבים, יעזור להם לזכות סוף סוף באליפות.
2 צפייה בגלריה
טיירון לו. יסיים את החגיגה של קוואי?
טיירון לו. יסיים את החגיגה של קוואי?
טיירון לו. יסיים את החגיגה של קוואי?
(צילום: AFP)
לפני חודש דווח על תקרית לא נעימה בחדר ההלבשה בין פול ג'ורג' ליתר השחקנים. ג'ורג' ניסה לעודד את השחקנים אחרי ההדחה בידי דנבר ואמר להם לשמור על עצמם במהלך הפגרה כדי להגיע מוכנים ומחויבים לעונה הבאה. הנאום שלו גרם להרמת גבות בחדר ההלבשה, כאשר השחקנים טענו שהוא לא הראה מחויבות גדולה לקבוצה במהלך העונה. השחקנים הרגישו "מבוכה גדולה" במהלך הנאום.