"לברון ג'יימס יהיה מעורב יותר בניהול ליברפול", כך אמר היום (שישי) לא אחר מאשר יו"ר אלופת אנגליה טום וורנר בראיון לאתר "אתלטיק".
ג'יימס רכש שני אחוזים מליברפול כבר ב-2011, אבל כעת מדווחים בסוכנות הידיעות AFP כי החלק שלו בבעלות על הקבוצה גדל עקב העובדה שהוא שותף בפנוויי ספורטס גרופ (FSG), שהשקיעה לאחרונה כ-750 מיליון דולר בליברפול ובקבוצות נוספות על מנת לעזור להן במשבר הקורונה. היו"ר טום ורנר הוסיף בראיון: "אני מצפה שנחזק את הקשרים שלנו עם לברון, שיכול לעזור למותג של ליברפול לצמוח ולהגיע לקהלים חדשים, במיוחד במזרח הרחוק".
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס. יקבע מי יאמן את ליברפול?
(צילום: AP)

"אני אכבד את דעתם של ג'יימס ושותפיו, הכסף שהם הכניסו למועדון יעזור לנו לצלוח את המשבר הפיננסי שנוצר בגלל הקורונה", אמר ורנר בראיון. על פי דיווח של המירור ליברפול הפסידה כ-50 מיליון אירו בגלל משבר הקורונה.
ללברון יש גם מניות בקבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס, הונו האישי של השחקן מוערך ב-450 מיליון דולר על פי "פורבס". יש לו מניות בחברת האודיו של ד"ר דרה Beats Electronics. הוא בעלים של חברת הפקה משלו, SpringHill Entertainment. ב-2018 הוא נכנס עם ארנולד שוורצנגר וסינדי קרופורד לשותפות בחברת Ladder, המתמחה ביצירת תוספי תזונה לספורטאים, מה שלא מפריע לו להיות במקביל בעלים של 19 סניפי רשת הפיצה Blaze Pizza.