אמארה סטודמאייר, למי ששאל, לא חוזר לשחק כדורסל בזמן הקרוב. על פי דיווח בארה"ב, אקס הפועל ירושלים ומכבי ת"א ישמש כאחד מעוזריו של סטיב נאש בברוקלין.
על פי שאמס צ'רניה מ"האתלטיק", סטודמאייר, שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 38, נמצא בארה"ב ולמרות שהיה במגעים עם מכבי ת"א בתקופה האחרונה - הוא כמובן החליט להיענות להצעה הסופר-יוקרתית של נאש, איתו שיתף פעולה כשחקן בפיניקס סאנס.
2 צפייה בגלריה
אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר
עובר לאמן. סטודמאייר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
נאש וסטודמאייר בימים בפיניקס
נאש וסטודמאייר בימים בפיניקס
נאש וסטודמאייר בימים בפיניקס
(צילום: AP)
עיקר העבודה של סטודמאייר תהיה עם דגש על פיתוח שחקנים ובעיקר לבנות שיתוף פעולה ויכולת פיק-אנד-רול גבוהה בין קיירי אירווינג לקווין דוראנט, שני הכוכבים הגדולים של הקבוצה.
סטודמאייר כמובן שם סוף לקריירת המשחק שלו, שהסתיימה בעצם עם האליפות אשתקד שלקח במכבי ת"א. הוא ישוב לליגה הטובה בעולם, שם בילה 14 שנים בתור שחקן, שמונה מתוכן בפיניקס.

דיווח: ה-NBA תיפתח בדצמבר

בסוכנות הידיעות AP דווח כי ה-NBA רוצה להתחיל את הליגה ב-22 בדצמבר. העונה תכיל 70 משחקים במקום 82 ותסתיים כמו תמיד באמצע יוני אחרי סדרת הגמר. בינתיים אין החלטה סופית, כי צריך גם לערב את השחקנים בעניין, בשל ענייני שכר.
זה אומר שלמיאמי היט וללוס אנג'לס לייקרס, שהשתתפו בסדרת הגמר, תהיה פגרה קצרה במיוחד. הן סיימו את העונה ב-11 באוקטובר וכבר בסוף נובמבר יצטרכו לחזור לאימונים כדי להיות מוכנים לעונה החדשה, זאת במקום פגרה של שלושה וחצי חודשים בעונות רגילות.