המחזור השישי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם חמישה משחקים. במשחק המרכזי של הערב גבה ברצלונה על פנרבחצ'ה בתום דרמה גדולה. אולימפיאקוס ספגה הפסד שני העונה, 83:82 ביתי מול ולנסיה בתום דרמה. במשחק המוקדם מבין השישה, שמטה אלבה ברלין יתרון שעמד בשיא על 20 הפרש והפסידה לז'לגיריס קובנה.
בשני משחקים נוספים: מונאקו ניצחה 77:85 את הכוכב האדום בלגרד, בעוד וילרבאן ניצחה בחוץ 79:84 את וירטוס בולוניה.
3 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה תומאס סטורנסקי מול שחקן פנרבחצ'ה ניק קלאתיס
שחקן ברצלונה תומאס סטורנסקי מול שחקן פנרבחצ'ה ניק קלאתיס
ברצלונה כמעט איבדה את זה, אך גברה על המוליכה. סטורנסקי מול קלאתיס
(EPA)
ברצלונה - פנרבחצ'ה 80:81 | לאחר חמישה ניצחונות רצופים הטורקים רושמים הפסד ראשון העונה. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אך ברבע השני בארסה לחצה על הדוושה וברחה ליתרון דו ספרתי, תוך כדי תצוגה הגנתית. ברבע הרביעי היה זה תור האורחת להפוצץ, כאשר הפעם ההגנה המקומית ספגה 31 נקודות, אך למזלה הצליחה לשמור על הניצחון. ניקולה לאפרוביטולה היה פשוט ענק בשורות הקטלאנים (26 נקודות ו-7 אסיסטים), כאשר גם ניקולה קאליניץ' (14) ומייק טובי (13) היו שם כדי לדאוג שהניצחון לא יישמט מבין האצבעות של שאראס. בצד השני היה זה ג'ונתן מוטלי עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים שהוליך את קלעי פנר, אך רוב חבריו היו בינוניים. סקוטי ווילבקין סיים עם 6 נקודות ו-0 מ-4 מהשלוש.
3 צפייה בגלריה
שחקן ולנסיה כריס ג'ונס מול שחקן אולימפיאקוס סאשה וזנקוב
שחקן ולנסיה כריס ג'ונס מול שחקן אולימפיאקוס סאשה וזנקוב
שוב ניצח לולנסיה את המשחק בשניות הסיום. כריס ג'ונס
(EPA)
אולימפיאקוס - ולנסיה 83:82 | לאחר שפתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים, אולימפיאקוס חווה נסיגה ויורדת מנוצחת בפעם השנייה ברציפות. במשך שלושה רבעים זה היה נראה כאילו היוונים בדרך חזרה למסלול הניצחונות לאור השליטה שלהם בנעשה על הפרקט. בסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת 58:71, ואף אחד לא היה מוכן לקריסה ברבע הרביעי. 11:25 ניצחה ולנסיה ברבע המכריע, כאשר בדיוק כמו במחזור הקודם, שוב הגיע כריס ג'ונס לקו העונשין בשניות ההכרעה (הפעם 3 שניות לסיום) ודייק פעמיים כדי לקבוע יתרון נקודה לקבוצתו. השחקנים של ברצוקאס לא הצליחו לעשות כלום בזמן שנותר וירדו מנוצחים. בוגדאן דובלייביץ' וג'ונס קלעו 17 כ"א למנצחת, בעוד סאשה וזנקוב קלע 20 בצד השני.
3 צפייה בגלריה
שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט
שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט
שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט
(צילום: EPA)
ז'לגיריס קובנה - אלבה ברלין 81:88 | האורחת עם הפסד שלישי ברציפות, ופתיחת העונה הנהדרת שלה נראית זיכרון רחוק. פתיחת המשחק של אלבה הייתה נהדרת, כאשר מהר מאוד היא עלתה ליתרון דו ספרתי. במהלך הרבע השני עמד היתרון כבר על 20 הפרש, אך המארחת סיימה את המחצית בריצת 1:9 וירדה בפיגור סביר. ברבע הרביעי, קינן אוואנס - שהיה רדום עד אז - התעורר וקלע חמש שלשות רצופות, וז'לגיריס עלתה ליתרון ראשון במשחק. תמיר בלאט היה טוב עם 12 נקודות ו-8 אסיסטים, אך כמו כל חבריו, גם הוא נעלם ברגעי ההכרעה, אז על הפרקט היו רק הליטאים. אדגראס אולנובאס היה הקלע המוביל של המנצחת עם 21 נקודות בעוד אוואנס סיים עם 15. זוסמן קלע 5 לגרמנים. ניצחון שלישי העונה לז'לגיריס, והיא ואלבה מחזיקות באותו מאזן.
משחקים נוספים: מונאקו - הכוכב האדום בלגרד 77:85 וירטוס בולוניה - וילרבאן 84:79
פורסם לראשונה: 22:18, 04.11.22