הקריירה של דני אבדיה ב-NBA סובלת בינתיים בעיקר מעליות ומורדות, די כצפוי משחקן בעונתו הראשונה בליגה הטובה בעולם. לפנות בוקר (שישי, 2:00) וושינגטון ושחקנה הישראלי יקיימו את משחקם האחרון לפני פגרת האולסטאר כשיארחו את לוס אנג'לס קליפרס.
לכבוד אבדיה והקהילה היהודית בוושינגטון, המשחק יהיה בסימן המורשת היהודית, משהו שלא מעט קבוצות ב-NBA עושות על מנת להוקיר תודה לאוהדים שלהם.
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה. ערב מיוחד עבורו
(צילום: רויטרס)
במסגרת הערב, הזמר הישראלי קובי אפללו יבצע את ההמנון האמריקני, ואבדיה יפנה לקהל בעברית וגם באנגלית לפני המשחק. כמו כן, צפויים להיות משודרים קטעי וידאו לכבודו בהם ישתתפו שגריר ישראל בארה"ב, עומרי כספי וחברים של הרוקי הישראלי ממכבי ת"א ונבחרת ישראל.
כזכור, אבדיה נבחר אתמול למשחק הכוכבים הצעירים של הליגה, שהיה עתיד להתקיים במהלך סוף שבוע האולסטאר, אך לאור כאוס הקורונה הוחלט העונה לוותר עליו כדי למנוע אפשרות להידבקות בנגיף.
2 צפייה בגלריה
אפללו. גם הוא ייקח חלק בחגיגות
אפללו. גם הוא ייקח חלק בחגיגות
אפללו. גם הוא ייקח חלק בחגיגות
(צילום: ירון ברנר)
עוד קודם לכן דיבר אבדיה עם התקשורת האמריקנית וסיכם את חצי העונה הראשונה שלו בארה"ב: זה מצב שדומה לעונה הראשונה שלי ביורוליג. לא שיחקתי הרבה, והיו הרבה דברים להתרגל אליהם. אני חושב שהפעם אני כן מתרגל מהר, וממשיך לעבוד כדי להשתפר".
על המפגש עם הכוכבים הכי גדולים בעולם מדי ערב, הוסיף הישראלי: "כששיחקתי ביורוליג, לשמור את רודי פרננדס היה משהו מכובד. עכשיו אני ב-NBA וצריך להתמודד על דברים חדשים כמו לשמור את לברון. לא פחדתי, נהניתי לשמור עליו, לראות שחקן מהגדולים מכולם. ילד מהרצליה ששומר את לברון ג'יימס - זה מטורף".