אחרי שהאריכו את חוזהו של לברון ג'יימס בשנתיים נוספות, בלוס אנג'לס לייקרס קרובים מאוד לסגירה גם עם אנתוני דייויס. על פי דיווח ב-ESPN, הפורוורד המצוין סיכם לחמש עונות במדי האלופה עבור חוזה מקסימום בשווי 190 מיליון דולר.
העסקה כוללת אפשרות יציאה בתום העונה החמישית וייתכן שהחוזה הרשמי ייחתם כבר ביממה הקרובה. דייויס בן ה-27 נחשב כרגע לשחקן חופשי ובחן כל מיני הצעות חלקן קצרות וחלקן ארוכות טווח. כאמור, גם לברון ג'יימס האריך את חוזהו בלייקרס והוא ירוויח 85 מיליון דולר וישחק בקבוצה עד עונת 2022/23. את שני כוכבי העל מייצג סוכן השחקנים ריץ' פול.
2 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס
אנתוני דייויס. ממשיך בלייקרס
(צילום: רויטרס)
דייויס נחשב כמובן לגורם משמעותי במיוחד בזכייה של הלייקרס באליפות ושיתוף הפעולה שלו עם לברון נחשב לסיפור הצלחה. הוא העמיד ממוצעים של 26.1 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים, ו-2.3 חסימות למשחק העונה.
אנחנו רוצים להישאר תחרותיים לטווח הארוך ומקבלים את ההחלטות שלנו בהתאם", אמר לאחרונה סגן הנשיא לענייני כדורסל, רוב פלינקה.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. ישמרו על התואר?
(צילום: AP)
דייויס הועבר בטרייד ללייקרס בקיץ שעבר, אחרי שבע עונות בניו אורלינס. הפליקנס קיבלו עבורו את ברנדון אינגרם, לונזו בול, ג'וש הארט ומספר בחירות דראפט. הוא נבחר שבע פעמים לאולסטאר וסיים כסגנו של יאניס אנדטוקומבו במאבק על שחקן ההגנה של העונה.