משחק היורוקאפ שהיה אמור להיערך הערב (רביעי) בין צדביטה לובליאנה הסלובנית לבורסאספור הטורקית במסגרת המחזור השני בוטל. אחד משחקני צדביטה נדבק בקורונה והשלטונות בסלובניה קבעו כי על כל המועדון להיכנס לבידוד של עשרה ימים.
בשל כך, המפגש מול הטורקים, שני משחקים שלה בליגה האדריאטית ועוד אחד מול גראן קנאריה ביורוקאפ במחזור השלישי לא יתקיימו בתאריכים המקוריים.
2 צפייה בגלריה
ברטומאו. היורוליג תצטרך לקבל החלטות קשות
ברטומאו. היורוליג תצטרך לקבל החלטות קשות
ברטומאו. היורוליג תצטרך לקבל החלטות קשות
(צילום: אוהד צויגנברג)
על פי מתווה היורוליג (אחראית גם על היורוקאפ) לקורונה, במידה שמשחק לא יכול להתקיים מכיוון שאחת הקבוצות לא יכולה לקחת בו חלק, אותה קבוצה תספוג הפסד טכני. יש לציין כי ביורוליג עדיין לא קיבלו החלטה סופית בעניין, ובית הדין של הארגון יהיה זה שיחליט סופית.
רק אתמול הודיעה ברצלונה כי המפגש שלה ביורוליג מול זניט, שהיה אמור להתקיים מחר, נדחה ביום בהסכמה של היורוליג על מנת שמאמנה שרונאס יאסיקביצ'יוס, שנמצא חיובי לקורונה לאחר המשחק מול צסק"א (אצלה נמצאו שלושה חיוביים), יוכל לעמוד על הקווים בכפוף לתוצאה שלילית לבדיקה נוספת שיערוך. אבל בסופו של דבר הוחלט לטוס בלעדיו להתמודדות.
2 צפייה בגלריה
שרונאס יאסיקביצ'יוס
שרונאס יאסיקביצ'יוס
שאראס. נשאר בספרד
(צילום: EPA)
ביורוליג עדיין מתעקשים שהעונה תתקיים כסדרה, אך ככל שעוברים הימים ועוד ועוד שחקנים ומאמנים נדבקים, התסריט הזה נראה לא מציאותי. לארגון יש תוכנית חלופית ל'בועה' כמו ב-NBA ולא מן הנמנע כי כבר בעתיד הקרוב יכריזו עליה. אם אכן זה יקרה, מכבי תל אביב תצטרך לקבל החלטה בנוגע להשתתפותה בליגה הישראלית, כפי שכמעט וקרה בגל הראשון של הנגיף.