אטלנטה הודיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) על פיטוריו של המאמן נייט מקמילן לאחר כשנתיים בתפקיד. מקמילן מונה כמאמן הראשי של ההוקס במהלך עונת 2020/21, אז הצליח להוביל את הקבוצה כל הדרך לגמר המזרח, אך העונה החזיקה הקבוצה במאזן 30:29 כשהיא במקום השמיני במזרח, ובהנהלה החליטו לבצע זעזוע בעמדת המאמן.
מי שאמור לתפוס את מקומו של מקמילן הוא עוזר המאמן ג'ו פראנטי, שהצטרף לצוות האימון של ההוקס ביולי 2021, מעט לאחר מינויו של מקמילן. במהלך תקופתו באטלנטה רשם מקמילן מאזן של 99 ניצחונות אל מול 80 הפסדים, כולל 11:27 בעונת 20/21, בה נכנס לתפקיד והייתה המוצלחת ביותר שלו באטלנטה.
1 צפייה בגלריה
מאמן אטלנטה הוקס נייט מקמילן
מאמן אטלנטה הוקס נייט מקמילן
סיים את דרכו באטלנטה. נייט מקמילן
(AP)
בהודעה רשמית של ההוקס נכתב: "אנו רוצים להודות לנייט על המנהיגות והמקצוענות שהציג לאורך התקופה שלו בקבוצה. הוא בהחלט אדם שמתנהל בכבוד ואנו מעריכים את מוסר העבודה שהוא הביא עמו בכל יום".
נייט מקמילן, בן 58, החל את קריירת האימון שלו כעוזר בסיאטל סופרסוניקס ב-1999. שנה לאחר מכן כבר קודם לעמדת המאמן הראשי בקבוצה, וב-2005 מונה למאמן פורטלנד. ב-2013 החל לעבוד כעוזר מאמן באינדיאנה, ושלוש שנים לאחר מכן שוב קודם לעמדת המאמן הראשי. כך עשה גם באטלנטה, עד שפוטר הלילה.
מקמילן מחזיק במאזן של 760 ניצחונות בקריירת האימון שלו, לעומת 668 הפסדים. הוא החל את הקריירה שלו ב-NBA כשחקן, והעביר 12 עונות בליגה - כולן במדי סיאטל, שגם נתנה לו את ההזדמנות הראשונה להיות מאמן ראשי.