כפי שלא מעט חזו בפתיחת העונה, וושינגטון מסתמנת כאחת הקבוצות החלשות ב-NBA, אם לא החלשה שבהן. הלילה (בין שישי לשבת) הובסו הוויזארדס פעם נוספת, הפעם 120:99 בידי הניקס. היה זה ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור, והעשירי בסך הכל העונה - לעומת שני ניצחונות.
לחלקים רבים בקהל שהגיע הלילה לקפיטל וואן ארנה בוושינגטון זה לא בדיוק הזיז, כי הם בכלל באו כדי לעודד את החבורה מניו יורק. במהלך המשחק נשמעה כמות משמעותית של אוהדים הקוראים "לטס גו ניקס", ולרגע היה נראה שהמשחק בכלל מתקיים במדיסון סקוור גארדן. את דני אבדיה זה מאוד הרגיז, ובסיום הוא התייחס לכך במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ניקס עמנואל קוויקלי
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ניקס עמנואל קוויקלי
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ניקס עמנואל קוויקלי
(Geoff Burke/Reuters)
"אני מתעצבן כשאני שומע באולם שלנו קריאות לטובת היריבה", אמר אבדיה. "אתה משחק בעיר שלך ושומע את כל האולם מעודד את הניקס. אלה אנשים שקונים כרטיס במיוחד למשחק הזה כדי לתמוך בהם. זה לא משהו שתראו באירופה, במיוחד איפה שאני שיחקתי".
עוד אמר הפורוורד הישראלי: "לפעמים אני נועץ מבט באוהדים האלה ומתעצבן, אבל אני שומר את זה בבטן. זה עניין תרבותי שמפריע לי. האולם הזה צריך לצעוק 'לטס גו די.סי'. ככה זה צריך להיות, אני מכוון לשם ולדעתי יום אחד זה יקרה. אני אופטימי".
לעומת קבוצתו, אבדיה מציג יכולת טובה מאוד מפתיחת העונה, והלילה רשם עוד משחק טוב, כשקלע 18 נקודות (14 מהן במחצית הראשונה). עם זאת, בהחלטה תמוהה נוספת, שוב החליט אנסלד ג'וניור לספסל את אבדיה בפתיחת הרבע הרביעי, ובדומה למשחק בו הפסידה בדרמטיות לטורונטו, שוב וושינגטון איבדה את הראש וראתה את היריבה פותחת ריצה שסייעה לה לגמור את המשחק.
בסיום, נשאל אנסלד ג'וניור מדוע הוציא את אבדיה, והסביר: "זה לא היה בגלל משהו שקשור אליו. דני ירד כי איבדנו שליטה במשחק וההחלטה הייתה שאנחנו צריכים לנסות לרוץ חמישייה אחרת". גרג פינברג, עיתונאי שאוהד את הוויזארדס, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא אהבתי את ההחלטה להוריד את דני. אין סיכוי שאתה מוציא אותו במצב כזה, זה פשוט לא הגיוני".