תקרית אנטישמית נוספת בה מעורב קיירי ארווינג? במהלך המשחק בין יוטה ג'אז לדאלאס מאבריקס, בה משחק הגארד, הונפו מספר שלטים בהם נכתב: "אני גאה להיות יהודי". ארווינג, שלא מסתיר את דעותיו הפרו-פלסטיניות, ניגש לאנשי האבטחה באולם הביתי של היריבה, ודרש מהם כי השלטים האלה יוסרו, וכך אכן קרה.
הרב אברמי ציפל, שהיה אחד מאותם ארבעה יהודים שהכינו את קבלת הפנים לארווינג, תיאר את המקרה: "קיירי שם לב לשלטים לקראת סיום הרבע הראשון ופנה לאנשי האבטחה. הם ניגשו אלינו ובדקו את הכרטיסים שלנו, ואז אמרו לנו להוריד את השלטים".
1 צפייה בגלריה
שחקן דאלאס מאבריקס קיירי אירווינג
שחקן דאלאס מאבריקס קיירי אירווינג
תקרית אנטישמית נוספת? קיירי ארווינג
(AP Photo/LM Otero)
בקהילה היהודית בסולט-לייק סיטי זעמו על המקרה והעלו סרטון בטוויטר, בו תייגו בין השאר גם את אחד הבעלים של דאלאס, מארק קיובן - שגם הוא יהודי. בסרטון נראה האוהד שמניף את השלט, והוא מדגיש עד כמה הוא היה קטן ולא בולט. "איך שלט בו נכתב 'אני יהודי וגאה בכך' יכול להיתפס כפוגעני?", תהו. "רק כדי להבין - קיירי יכול ללבוש כאפייה למסיבת העיתונאים (דבר שעשה במהלך חודש אוקטובר), אבל אדם יהודי לא יכול להניף שלט בו נכתב כי הוא גאה ביהדותו?".
במשחק עצמו אגב, הביסה יוטה את דאלאס 90:127, כשקיירי קלע 14 נקודות למפסידה, לצד 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לוקה דונצ'יץ' הוליך את קלעי המאבריקס עם 19 נקודות והוסיף 14 אסיסטים. סימונה פונטקיו היה הקלע המצטיין של הג'אז עם 24 נקודות ב-29 דקות.
כזכור, בתחילת העונה שעברה הושעה ארווינג - כשעוד היה שחקנה בברוקלין - לאחר שפירסם סרטון אנטישמי בחשבון האינסטגרם שלו, מה שגרם לסערה גדולה ולביקורות נוקבות כלפיו וגם מחאות רבות. כחודש לאחר מכן, הוא התנצל וחזר לשחק.
הקומישינר של ה-NBA, אדם סילבר - שהוא גם יהודי - ספג גם הוא ביקורות רבות על התנהלות הליגה בכל הנוגע לפרשה. השניים נפגשו וסילבר טען כי "אני מכיר את קיירי למעלה מעשור, ומעולם לא שמעתי שום התבטאות אנטישמית מצדו". לצד זאת, אמר סילבר: "בין אם קיירי אנטישמי או לא, זה לא רלוונטי לתוכן השנאה שקידם".