גארד USC ובנו של לברון ג'יימס, ברוני ג'יימס, התמוטט אתמול (שני) במהלך אימון עם קבוצתו, ובדיקות העלו כי הוא סבל מאירוע לב - כך מסר היום דובר משפחת ג'יימס. "אתמול תוך כדי אימון ברוני ג'יימס סבל מאירוע לב. הצוות הרפואי הצליח לטפל בו ולקחת אותו לבית החולים", סיפרה המשפחה. "הוא נמצא כעת במצב יציב ואינו נמצא יותר בטיפול נמרץ".
"אנו מבקשים כבוד ופרטיות למשפחת ג'יימס ונעדכן את התקשורת כשיהיה מידע נוסף. לברון וסוואנה מבקשים לשלוח בפומבי את התודה וההערכה העמוקה שלהם לצוות הרפואי והספורט של USC על עבודתם המדהימה ומסירותם לבטיחות הספורטאים שלהם".
1 צפייה בגלריה
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
(צילום: Alex Bierens de Haan / GETTY IMAGES)
בעונה שעברה, האחרונה שלו בתיכון היוקרתי סיירה קניון, העמיד ברוני (18, 1.91), אשר מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, ממוצעים של 14.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק. קולג'ים רבים ניסו לשים עליו את היד, והוא בחר ב-USC (אוניברסיטת דרום קליפורניה), שם שיחקו בעבר דמאר דרוזן, ניקולה ווצ'ביץ' ואוון מובלי.
כידוע, נותרו ללברון ג'יימס שנתיים בחוזה שלו עם הלייקרס ובשלהי העונה שחלפה הביע תקווה לשחק עם בנו. "אני צריך לשחק עם הילד שלי, אני חייב להיות על הפרקט עם ברוני. רוצה לשחק לצידו או נגדו אני לא מתכוון לשמור עליו - כי הוא רכז ואני, בשלב הזה של הקריירה, בתפקיד אחר".