עונת 2021/22 ב-NBA נפתחה ולוס אנג'לס לייקרס הפסידה 121:114 לגולדן סטייט. בעוד לברון ג'יימס (34 נקודות, 11 ריבאונדים) ואנתוני דייויס (33 נקודות, 11 ריבאונדים) להטו, הצלע השלישית בטריו של הלייקרס, ראסל ווסטברוק, רשם בכורה מאכזבת עם 8 נקודות בלבד. על פי דיווחים בארה"ב, ווסטברוק נראה כעוס אחרי המשחק ועזב את האולם מוקדם.
"אמרתי לראסל ללכת הביתה ולצפות בקומדיה", אמר לברון ג'יימס בסיום, "שיחייך קצת ולא יהיה קשה עם עצמו. אני לא מודאג לגביו בכלל. הוא רק הגיע לפה ועוד מתאקלם. זה בסך הכל המשחק הראשון שלו כאן, זה רק הפסד אחד. ווסטברוק צריך להיות עצמו ויהיה בסדר". לברון, אגב, זכה למחמאה בטוויטר מחברו דוויין ווייד שצייץ: "הוא נראה בכושר של אמצע העונה".
1 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק מול סטף קרי
ראסל ווסטברוק מול סטף קרי
ראסל ווסטברוק. איכזב
(צילום: getty images)

"אתם יכולים לדמיין כמה לחץ היה עליו", המשיך ג'יימס, "אני בטוח שחבריו ומשפחתו הציפו אותו בהודעות בימים האחרונים כי הם רצו לראות אותו משחק בפעם הראשונה בלייקרס. הלחץ הזה יירגע בהמשך. אין מה לדאוג". על המשחק עצמו אמר לברון: "הווריורס קלעו 55 נקודות מהספסל, זה מאוד מתאגר. קשה להתמודד עם זה. יש מעט מאוד קבוצות בליגה שמקבלות כזאת תרומה מהספסל".
דייויס הוסיף: "הוא פחד מהכדור ו-ויתר על זריקות. היו לו הרבה הזדמנויות ללכת לסל והוא לא עשה את זה. הוא צריך להיות יותר אגרסיבי, ואנחנו צריכים לגרום לו להרגיש יותר בנוח" מאמנו פרנק ווגל אמר: "ייקח לו זמן להסתגל. הוא צריך למצוא את הדרך שלו בתוך המשחק שלנו. הוא רגיל שהכדור תמיד אצלו, ועכשיו יש לו בקבוצה שחקנים כמו לברון ג'יימס ואנתוני דייויס. זה שונה עבורו. זה ייקח עוד קצת זמן, אבל אחר כך הוא יהיה נהדר".
בצד השני היו הרבה יותר נינוחים. סטפן קרי קלע 21 נקודות, והשלים טריפל דאבל עם 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. הכוכב אמר בסיום: "שמרנו על הקצב שלנו ולא איבדנו יותר מדי כדורים, הצלחנו להגיע לזריקות פנויות. כולם תרמו למשחק שלנו והראנו שיש לנו עומק בסגל. שיחקנו איך שאנחנו רוצים לשחק. זה טוב לפתוח עונה עם ניצחון".