ברוני ג'יימס נשאר קרוב לאביו - בקליפורניה. בארה"ב המתינו בסבלנות לראות מה תהיה התחנה הבאה שלו והלילה (בין שבת לראשון) - כמה שעות לפניו שאביו עלה לפרקט מול גולדן סטייט בפלייאוף ה-NBA - בנו של לברון ג'יימס הודיע כי בחר לשחק במכללת דרום קליפורניה.
ברוני בישר את ההודעה בחשבון האינסטגרם שלו ולברון כמובן לא יכול היה שלא להגיב: "אוי, אני כל-כך גאה בך ילד". יש לציין כי ממכללת דרום קליפורניה יצאו, בין השאר, ל-NBA שחקנים כמו אוון מובלי, אונייקה אוקנגוו, קווין פורטר ג'וניור, ניקולה ווצ'ביץ' ואחד העונה לשם דמאר דרוזן.
2 צפייה בגלריה
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
ברוני ולברון ג'יימס
(צילום: Alex Bierens de Haan / GETTY IMAGES)
הברכה של האב הגאה
ברוני ג'יימס רשם ממוצעים של 11.5 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בטורנירי נייקי השונים, בהם מופיעים כוכבי העתיד של הכדורסל האמריקאי. לג'יימס היו 13 נקודות, 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-5 חטיפות במשחק הגדול בליגת התיכונים השנה, כשהוא פגש עם סיירה קניון את תיכון קולומבוס שבפלורידה. במשחק המקדונלד'ס אול אמריקן רשם 15 נקודות ו-4 אסיסטים.
לברון, כידוע, חולם כבר שנים לשחק באחד הימים עם בנו בליגה הטובה בעולם. "אני צריך לשחק עם הילד שלי, אני חייב להיות על הפרקט עם ברוני", התייחס לברון לבנו הבכור, שיוכל להגיע ל-NBA רק בעונת 2024/25, בריאיון שהעניק ל-ESPN בינואר האחרון.
2 צפייה בגלריה
ברוני ג'יימס, בנו של לברון ג'יימס
ברוני ג'יימס, בנו של לברון ג'יימס
ברוני ג'יימס בפעולה. ישחק עם אביו ב-NBA?
(צילום: AP)
בעבר טען לברון, שדילג על המכללות ישר ל-NBA, כי הוא ירצה לשחק איתו באותה קבוצה, אבל השנה שינה מעט מהעמדה הזו: "רוצה לשחק לצידו או נגדו אני לא מתכוון לשמור עליו - כי הוא רכז ואני, בשלב הזה של הקריירה, בתפקיד אחר".
ג'יימס נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בשנתון שלו ויוכל להיבחר בדראפט 2024, כאשר לאחרונה הוערך כי הוא יכול לעשות זאת מהעשירייה הראשונה.