אלה היו שבועיים בהם ג'ורדן פול עלה לראש הכותרות ב-NBA. בתחילה בשל האגרוף שספג מדריימונד גרין במהלך אחד מאימוני הקבוצה ולאחר מכן בעקבות חוזה העתק שקיבל בגולדן סטייט - 140 מיליון דולר לארבע שנים.
הלילה (בין ראשון לשני) פול דיבר עם התקשורת האמריקאית והתייחס לראשונה לפרשת האגרוף המדוברת. "דריימונד גרין התנצל והיה מקצוען, אנחנו מתכננים להתנהל בדרך הזו", סיפר והוסיף: "זה כל מה שיש לי לומר על התקרית הזו, אנחנו פה כדי לזכות באליפות ולהמשיך לתלות 'באנרים' בתקרת האולם".
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול
בראש הכותרות בשבועיים האחרונים. פול
(צילום: AFP)
פול הסביר כי השבועיים האחרונים היו "ארוכים" מבחינתו וטען כי "כולם בחדר ההלבשה ובקבוצה שלנו יודעים מה צריך כדי לזכות באליפות ואנחנו הולכים לעשות את זה על המגרש".
מי שינסה לזכות גם כן באליפות שנייה ברציפות עם הווריורס הוא אנדרו וויגינס, שחתם גם הוא על הארכת חוזה - לארבע שנים נוספות. וויגינס פירגן לחברו: "החוזה שהוא קיבל - ברכה, אני מאוד שמח בשבילו. יש לו הזדמנות לעשות משהו מיוחד גם העונה".
3 צפייה בגלריה
גרין
גרין
"לתקרית עם דריימונד לא תהיה כל השפעה על תחילת העונה"
(צילום: gettyimages)
מאמן האלופה, סטיב קר, התייחס גם הוא לחוזה המיליונים של פול: "זה ישנה את חייו ואת חיי משפחתו. לא הייתי מנחש שכך זה יהיה בעונת הרוקי שלו. אז הוא הלך די לאיבוד, היום הוא אחד השחקנים החשובים אצלנו".
הג'נרל מנג'ר של הווריורס, בוב מאיירס, סיכם: "לתקרית עם דריימונד לא תהיה כל השפעה על תחילת העונה. אני חושב שהוא נרגש מהשנה הקרובה ורוצה לזכות באליפות נוספת. דיברתי איתו הבוקר, אני לא מרגיש שיש בעיות. אני מתאר לעצמי שתהיה לו שנה פנטסטית. אני באמת חושב שתהיה לו שנה נהדרת, יש לו הרבה מה להוכיח - וכשיש לו מה להוכיח הוא מתעלה".
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול
נרגש לקראת פתיחת העונה. פול
(צילום: AFP)
בלילה בין שלישי לרביעי (5:00 שעון ישראל) תחל האלופה את העונה במפגש מסקרן מול לוס אנג'לס לייקרס. אגב, בארה"ב פרסמו לאחרונה כי כרטיס למשחק המדובר ב-18 באוקטובר (במחיר נקוב, לא אצל ספסרים) יעלה בממוצע 897 דולר.