וושינגטון (7:10) סיימה הלילה (בין ראשון לשני) את רצף ששת המשחקים הביתיים עם ניצחון 102:106 על שארלוט (14:4), ובסה"כ ניצלה יפה את התקופה עם חמישה ניצחונות. דני אבדיה יכול לצאת מרוצה במיוחד מהרצף בו הפגין יכולת גבוהה, והפעם הוא גם רשם את הדאבל-דאבל הראשון של העונה עם 12 נקודות ו-13 ריבאונדים.
במשחק בו קלע 6 מ-11 מהשדה, עם 0 מ-3 מבחוץ ו-0 מ-1 מהקו, אבדיה הראה שיפור בעיקר בסיומת מתחת לסל, ולקראת הסיום סיפק רגע גדול כשהשאיר מאחור שומר בחדירה והטביע בעוצמה. לאבדיה היו בנוסף אסיסט, חסימה ואיבוד ב-31 דקות.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
דאבל-דאבל ראשון העונה. דני אבדיה
(רויטרס)
רוי האצ'ימורה ומונטה מוריס מעדרו משורות הוויזארדס, וחסרונו של מוריס במיוחד איפשר לאבדיה לנהל יותר את המשחק ולהוביל התקפות. הוא פתח עם 4 מ-4 ו-8 נקודות ברבע הראשון, ולמרות שהיה פחות מדויק בהמשך, במחצית השנייה הוא שאב כדורים חוזרים.
שארלוט שיחקה בלי לאמלו בול הפצוע, ולמרות שוושינגטון הפגינה עדיפות לאורך רוב המשחק, האורחים לא נתנו לה לברוח לרגע. בסופו של דבר קייל קוזמה עם 28 נקודות ובראדלי ביל שקלע 26 דאגו לניצחון, וחיפו על ערב רע של קריסטפס פורזינגיס עם 12 ב-4 מ-19 מהשדה, אבל גם 5 חסימות.
2 צפייה בגלריה
הייוורד שומר על אבדיה
הייוורד שומר על אבדיה
הייוורד שומר על אבדיה
(צילום: EPA)
קלי אוברה הוביל את ההורנטס עם 23, וטרי רוז'יר נתקע על 8 והחטיא את כל 6 הזריקות שלו מבחוץ, אחרי שהגיע למשחק עם הרצף הפעיל השני בטיבו בליגה - 43 משחקים רצופים עם שלשה אחת לפחות.