זה היה ערב מוזר של דני אבדיה. מצד אחד, שגרירות ישראל בוושינגטון קיימה "ערב מורשת יהודית" במשחק של וושינגטון וויזארדס מול אוקלהומה סיטי ת'אנדרס, והיציעים התמלאו ביהודים וישראלים שבאו לתמוך באבדיה, שקלע 12 נקודות. מצד שני, זה נגמר בהפסד כואב 121:120 מסל בשניות הסיום של שי גילג'ס-אלכסנדר (42 נקודות), ואבדיה חטף ביקורת על כך שחגג סל בישיבה במקום לרדת להגנה, כאשר השעון הראה קצת יותר מדקה לסיום.
"לבוא למשחק ולראות אתכם, לראות את העברית, את החולצות, הדגלים, זה היה רגע של אושר", אמר אבדיה לאוהדים שבאו לראות אותו, "אני תמיד אהיה ישראלי, תמיד אתמוך בישראל. אתם עוזרים לי לצלוח את העליות והירידות שיש לי בתור שחקן. זה היה הפסד קשה, אבל תודה שעזרתם לי".
מצד שני, אבדיה ספג ביקורת על המהלך שעשה דקה לסיום: "זה היה מהלך טיפשי, אבדיה חשב שזה סל ועבירה אז הוא התחיל לחגוג, אבל לא נשרקה עבירה. הוא גם פגע בדרך בג'ורדן גודווין, אז אוקלהומה יצאה להתקפה של חמישה מול שלושה וקלעה סל חשוב", כתב עיתונאי "בליצ'ר ריפורט", מו דחיל בחשבון הטוויטר שלו.
כוכב וושינגטון בראדלי ביל חזר אחרי חמישה משחקים וקלע 25 נקודות. הגארד אמר בסיום "הרגשתי ממש טוב חוץ מהרבע הראשון. הפסדנו בגלל שלא שמרנו על היכולת שלנו מהמחצית הראשונה. נצטרך להשתפר בהגנה, כי הם הרגו אותנו. אנחנו צריכים להיות יותר בטוחים בעצמנו".
2 צפייה בגלריה
אבדיה מול שיי גילג'ס אלכסנדר
אבדיה מול שיי גילג'ס אלכסנדר
אבדיה מול שיי גילג'ס אלכסנדר
(צילום: AP)

2 צפייה בגלריה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
חגג במקום לרדת להגנה
(צילום: גטי אימג'ס)
"לא עשינו מספיק התאמות, הייתי צריך לשחק עם חמישיות אחרות", הודה המאמן ווס אנסלד בסיום, "זאת לא אשמה של אף אחד, אלא אשמתי. מצאנו הרבה זריקות פנויות בתחילת המשחק, הזזנו את הכדור טוב, אבל זה נעצר. שיחקנו טוב ב-12-18 הדקות הראשונה, ההמשך היה פחות טוב". על החזרה של בראדלי ביל: "הוא היה כבד בהתחלה, אחר כך הוא השתחרר וקלע סלים חשובים".
וושינגטון נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שהושגו כולם ללא בראדלי ביל, היא תנסה לחזור למסלול הניצחונות בין שישי לשבת (2:00) במשחק מול מיאמי היט.