משחק נהדר מבחינה התקפית של דני אבדיה הסתיים הלילה (בין חמישי לשישי) עם פציעה בברך בהפסד ה-55 העונה של וושינגטון - הפעם 135:119 ביוסטון.
הפורוורד הישראלי קלע 24 נקודות ב-10 מ-13 מהשדה, הוסיף גם 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, אבל שלוש דקות לסיום דרך על פרד ואן וליט מיוסטון, נחת לא טוב על רגלו וירד לטיפולים בחדר ההלבשה. דקה לאחר מכן כבר שב לספסל, אבל לא ראה פרקט בזמן שנותר עד לסיום.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה ברגע הפציעה, ואן וליט משקיף
(צילום: AP Photo/David J. Phillip)
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
"מרגיש שנמנעתי ממשהו רציני". אבדיה
(צילום: AP Photo/David J. Phillip)
בארה"ב שללו כי מדובר בפציעה חמורה. גם אבדיה עצמו אמר בסיום כי "אני מרגיש שנמנעתי ממשהו רציני ואני שמח על כך. זה מה שחשוב". יש לציין כי הישראלי נחת בצורה די מלחיצה, לפחות על-פי ההילוכים החוזרים, אך לשמחת כולם לא מדובר במשהו רציני.
למרות המשחק הטוב של אבדיה, הוויארדס המשיכו את עונת הבלהות שלהם ומחזיקים במאזן 55:11 - הגרוע ב-NBA. גם הפעם הם לא ממש היוו יריב לרוקטס, שעלתה עוד במחצית הראשונה ליתרון שיא בן 24 נקודות.
"אני לא חושב שהקבוצה שלנו לקחה צעד אחורה", אמר מאמן וושינגטון בראיין קיף. "אני חושב שאנחנו בתהליך למידה. אהבתי את המשחק שלנו הערב. הראינו שאנחנו יכולים לשחק הגנה ברמה גבוהה. בכל משחק אנחנו נצטרך לגדול".
קיף החמיא לאבדיה: "כשהוא לוקח ריבאונדים ותוקף את הטבעת - זה ממש טוב לנו. הוא היה על הפרקט כשיצאנו לריצה. הכל תמיד מתחיל בריבאונדים שלו".