קבוצות ה-NBA דרוכות לקראת סיום חלון הטריידים הערב (חמישי) ב-22:00. ביממה האחרונה נרקמו מספר עסקאות ענק, כאשר כוכבים גדולים החליפו גופיות וגם בחירות דראפט עתידיות הוחלפו.
אולי העסקה המשמעותית ביותר היא זו במסגרתה עבר קווין דוראנט מברוקלין לפיניקס. במסגרת הטרייד ישלחו הסאנס את מיקאל ברידג'ס, קאם ג'ונסון, ארבע בחירות דראפט עתידיות מהסיבוב הראשון וגם אפשרות להחלפת בחירת דראפט ב-2028. כחלק מהעסקה, גם טי. ג'יי. וורן יעבור יחד עם KD לסאנס.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט עובר לפיניקס
קווין דוראנט עובר לפיניקס
טריו חדש ומפחיד בפיניקס
(טוויטר)
מיקאל ברידג'ס מגיב לטרייד בו הוא כלול
הטרייד הזה מציב את פיניקס כאחת המועמדות הבכירות לזכייה באליפות, לאור הטריו המפחיד שנוצר עם KD, כריס פול ודווין בוקר. הנטס מנגד, מאבדים את הצלע האחרונה ממשולש הכוכבים הארדן-קיירי-דוראנט, זאת קצת פחות משבוע אחרי שאירווינג השלים את המעבר מברוקלין לדאלאס.

ווסטברוק כבר לא בלייקרס

בעסקת ענק נוספת, במסגרתה 8 שחקנים החליפו קבוצות, ראסל ווסטברוק עזב את לוס אנג'לס לייקרס ליוטה. בנוסף, דיאנג'לו ראסל עבר ללייקרס, בה החל את הקריירה שלו בליגה, כאשר גם מאליק ביזלי וג'ארד ונדרבילט יגיעו לעיר המלאכים. מייק קונלי עובר למינסוטה, יחד עם ניקייל ווקר-אלכסנדר ושלוש בחירות סיבוב שני עתידיות, כאשר בנוסף לווסטברוק, הג'אז צפויים לקבל את חואן טוסקנו-אנדרסון, דמיאן ג'ונס ובחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2027.
2 צפייה בגלריה
ווסטברוק
ווסטברוק
ווסטברוק
(צילום: AP)
בכך תם הפרק של ראסל ווסטברוק בלייקרס, לאחר עונה וחצי בה ספג לא מעט ביקורות. הרכז היה אמור להוריד מעט מהעומס על לברון ג'יימס בכל הנוגע להובלת הכדור, אך לא בדיוק הצליח להתאקלם בל.א. וכאמור סיים את דרכו שם לאחר פחות משתי עונות, כאשר הלייקרס רצו להיפטר מווסטברוק כדי לפנות מקום בתקרת השכר.
בתקשורת בארה"ב טוענים כי הג'אז כלל לא מעוניינים בשירותיו של ווסטברוק, וצפויים לחתוך אותו. במידה והגארד אכן יהפוך לשחקן חופשי, בארה"ב טוענים כי הבולס והקליפרס יהיו מעוניינות להחתימו.
טריידים נוספים: * ג'וש הארט עבר מפורטלנד לניו יורק ניקס, שהעבירו בתמורה את קאם רדיש, ריאן ארצ'ידיאקונו וסבי מיכאליוק - יחד עם בחירת דראפט מוגנת מהסיבוב ראשון.