הופעה נהדרת הלילה (בין רביעי לחמישי) לדני אבדיה בניצחון וושינגטון וויזארדס 104:118 על שארלוט. הפורוורד הישראלי רשם דאבל-דאבל מספר שמונה העונה, סיים משחק מצוין עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים וסייע לחבריו לחזור למסלול הניצחונות לאחר שלושה הפסדים רצופים.
המשחק היה צמוד לכל אורך המחצית הראשונה, כך גם היה הרבע הרביעי, שתוצאתו הייתה 28:30 לטובת המארחת. הרבע שלמעשה הכריע את המשחק היה השלישי, בו ניצחו הוויזארדס 15:27 בתצוגה הגנתית מרשימה.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
דאבל-דאבל שמיני העונה. דני אבדיה
(AFP)
דני אבדיה שוב פתח בחמישייה וקיבל 37 דקות - הכי הרבה מבין כל שחקני הוויזארדס. בנוסף לנתונים המרשימים שהציג, רשם אבדיה אחוזים מצוינים, כשסיים עם 8 מ-13 מהשדה (3 מ-5 מעבר לקשת).
מי שהוליך את קלעי הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור היה קריסטפס פורזינגיס, שסיים עם 36 נקודות (8 מ-14 מעבר לקשת) ו-9 ריבאונדים, כאשר בראדלי ביל הוסיף 17 ו-10 אסיסטים. קייל קוזמה שוב לא שותף, אך הפעם הקבוצה מעיר הבירה הצליחה להתגבר על כך וקטעה את הרצף השלילי. משחקם הבא של הוויזארדס יהיה בלילה שבין שבת לראשון, כאשר יארחו את אינדיאנה.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
דני אבדיה
(EPA)
אצל שארלוט, כל שחקני החמישייה הראשונה קלעו בספרות כפולות, אך כאמור זה לא הספיק. רק ארבעה שחקנים עלו מהספסל של האורחת, כאשר שלושה בלבד מהם קלעו (24 נקודות סך הכל מהמחליפים). פי. ג'יי. וושינגטון (למרבה האירוניה) הוליך את קלעי ההורנטס עם 20 נקודות, טרי רוזייר הוסיף 19 - אך כאמור זה לא עזר.