האם היורוליג תקבל קבוצה מדובאי? אתר SDNA היווני מדווח כי שייחים מדובאי מעוניינים להקים קבוצה שתשחק במפעל הכדורסל הבכיר באירופה. אותם שייחים כבר מגלגלים את הרעיון, ואף הציעו לקיים לפני כן את פיינל-פור היורוליג בנסיכות.
על פי הפרסום, השייחים ביקרו בפיינל-פור האחרון שנערך בברלין, והיו גם במשחקי יורוליג אחרים כדי להתחיל ליצור קשרים עם גורמים בכירים בכדורסל האירופי. כמו כן, נשלחה הצעה, שכבר התקבלה, לערוך את ישיבת הנהלת היורוליג בחודש אוקטובר בדובאי.
2 צפייה בגלריה
יפתח זיו מול מלקולם דלייני
יפתח זיו מול מלקולם דלייני
בקרוב גם בדובאי? יפתח זיו מול מלקולם דלייני
(צילום: עוז מועלם)
רק לפני כשבועיים קיבלה היורוליג את דיאן בודירוגה, שחקן העבר הסרבי, לתפקיד הנשיא החדש שלה. מאז פרישתו ממשחק פעיל, בודירוגה בן ה-49 שימש כסגן נשיא איגוד הכדורסל הסרבי בין 2011 ל-2015, ולאחר מכן עמד בראש ועדת התחרויות של פיב"א אירופה. לצדו מונה מרשל גליקמן לתפקיד המנכ"ל הזמני, והוא יסייע לבעלי המניות באיתור מנכ"ל קבוע.
"אנו נכנסים לעידן חדש ביורוליג", אמר בודירוגה עם כניסתו לתפקיד אותו מילא ג'ורדי ברתומאו ב-22 השנים האחרונות. "שני העשורים האחרונים ראו את המפעל הבכיר בכדורסל האירופי מבסס את עצמו כמעצמה בספורט העולמי. ברצוני להודות לג'ורדי ברתומאו והצוות שלו על החזון והעבודה הקשה, ומצפה להמשיך לעבוד על בנייתן והרחבתן של היורוליג והיורוקאפ".
2 צפייה בגלריה
אנאדולו חוגגת את הזכייה ביורוליג
אנאדולו חוגגת את הזכייה ביורוליג
שחקני אנאדולו אפס חוגגים את הזכייה ביורוליג בעונה שעברה
(צילום: רויטרס)
כזכור, הדחתו של ברתומאו מנשיאות היורוליג הגיעה בעקבות "מרד" שהנהיגו חלק מבעלי המועדונים במפעל, ביניהם מכבי ת"א. ביורוליג ישתתפו העונה 18 קבוצות, וקבוצתו של עודד קטש תתחיל את דרכה במפעל כבר ביום חמישי כשתארח את ז'לגיריס קובנה (21:05).