ג'ואל אמביד וקווין דוראנט מכבדים אחד את השני מחוץ למגרש, אבל על המגרש זה סיפור אחר לגמרי. אי אפשר היה לפספס את הטראש טוק ביניהם בכל משחק בין ברוקלין לפילדלפיה סיקרס. הלילה (בין רביעי לחמישי) קווין דוראנט לא שיחק וברוקלין הפסיד לאמביד ופילי, אמנם הקרב בין השניים נמשך בטוויטר.
"מצחיק שג'ואל קיבל בלוק מניק קלקסטון", צייץ דוראנט הפצוע ולאחר מכן לעג לחגיגה של אמביד וכינה אותה "זבל של חגיגה". אמביד, שמרבה לחגוג סלים כמו כוכבי WWE והפעם עשה את זה כמו שון מייקלס וטריפל אייץ', הגיב לו: "קפוץ לי" ושבר את הטוויטר. אמביד היה מצוין הלילה וקלע 26 נקודות. הסיקרס ניצחו בפעם השישית ברציפות ובפעם השמינית בעשרת המשחקים האחרונים. בעוד הנטס מחזיקים במאזן של שני ניצחונות וחמישה הפסדים מאז שדוראנט נפצע.
אוהדי פילדלפיה מילאו את האולם גם כדי לראות את לראשונה את בן סימונס משחק נגדם. סימונס כזכור עזב את הקבוצה בעונה שעברה אחרי ששבת מפעילות ועשה הכל כדי שיעבירו אותו בטרייד. הלילה הוא הגיע כיריב וקלע 12 נקודות, לעיתים גם שמר על אמביד. אמביד התייחס לכך בסיום: "סימונס? לא הרגשתי שום דבר מיוחד. זה היה כמו לשחק נגד כל אחד אחר. אני מנסה 'להרוג' את כל מי שמשחק נגדי. אני תמיד מתרכז בלקלוע כמה שיותר, אם עושים עלי שמירה כפולה אז אחפש את המסירה. אם זה אחד על אחד, אנסה לקלוע כמו תמיד".
"סימונס שמר על אמביד וזה היה כמו מסיבה", התבדח מאמן הסיקרס דוק ריברס, "אמרתי לעוזרים שלי שהקהל בא לראות קרב איגרוף היום. הם רצו שהשחקנים יפסיקו לשחק כדורסל ופשוט יתחילו להתאגרף. היה כיף לראות את זה".
1 צפייה בגלריה
אמביד מול סימונס
אמביד מול סימונס
אמביד מול סימונס. "כמעט היה קרב איגרוף"
(צילום: AP)
קיירי ארווינג, שקלע 30 נקודות עבור ברוקלין דיבר על הערב שעבר על בן סימונס, שבמחצית הראשונה זרק פעם אחת לסל אבל במחצית השנייה שינה את הגישה שלו וסיים עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים: "במחצית הוא לקח החלטה להתעלם ממה שמסביב ולהיות יותר אגרסיבי בשביל הקבוצה שלנו. היינו צריכים שהוא יעשה את זה, אנחנו מנסים לעודד אותו להיות כמה שיותר אגרסיבי במשחק שלו כמו שהוא יודע. המשחק שלנו השתפר. אנחנו נמשיך לעודד אותו לשחק ככה".