דאגה בווישנגטון לאחר שהקבוצה ספגה הלילה (בין ראשון לשני) את הפסדה השישי בשבעת המשחקים האחרונים, 130:119 ביתי ללוס אנג'לס לייקרס. האורחת הוליכה מהפתיחה וברחה ליתרון דו ספרתי ממנה לא ירדה עד הסיום. אנתוני דייויס הפגיז 55 נקודות ו-17 ריבאונדים, כאשר לברון ג'יימס הוסיף 29 נקודות למנצחת.
סיבה נוספות לדאגה מבחינת הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור היא כושר הקליעה הירוד ממנו סובל דני אבדיה. הפורוורד הישראלי שיחק 25 דקות במהלכן קלע 7 נקודות והוריד 8 ריבאונדים, אך שוב הציג אחוזי קליעה רעים משלוש, כשדייק פעם אחת משמונה ניסיונות מעבר לקשת. הנתון הזה מצטרף לממוצע די עגום של 21.9 מעבר לקשת בעשרת משחקיו האחרונים של אבדיה.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק
בכושר קליעה רע. דני אבדיה עם ראסל ווסטברוק בסיום המשחק
(AP)
קייל קוזמה, שקלע 26 נקודות, נשאל לגבי כושרו של אבדיה: "לא סתם משאירים אותו פנוי, אבל הוא צריך ביטחון. הוא עובד קשה, הוא בחדר הכושר יותר מכולם ומתאמן הרבה על הקליעה שלו, אבל המשחק הזה פותח עיניים לגבי איך קבוצות מרשות לעצמן לשמור עליו". קוזמה הביע אמון באבדיה: "זה בסדר. לכל שחקן יש שלב בקריירה שהאחוזים צונחים ודברים לא מסתדרים, והוא פשוט צריך למצוא לזה פיתרון. אני חושב שהוא יעשה את זה, והדבר הכי טוב מבחינת שחקני NBA, זה שתמיד יש לנו את המשחק הבא. אז קדימה לשיקגו".
מעבר לכך, בוויזארדס מודאגים גם ממצבו של בראדלי ביל, שנאלץ לרדת מהפרקט שלוש וחצי דקות בלבד מפתיחת המשחק בשל מתיחה בשריר הירך האחורי ברגלו הימנית. ביל פספס מספר לא קטן של משחקים מפתיחת העונה, ונראה כי חוסר המזל של הכוכב נמשך.

הלילה של דייויס

אנתוני דייויס חוזר לעניינים. הסנטר שהחל את העונה בעצלתיים, כמו כל הקבוצה שלו, קלע כאמור שיא עונתי של 55 נקודות, זאת לאחר שבמשחק הקודם מול מילווקי קלע 44. בכך הפך דייויס לשחקן הלייקרס הראשון שקולע בשני משחקים ברציפות מעל 40 נקודות - מאז קובי בריאנט.
"לא יכולתי להרשות לעצמי להרגיש בנוח אחרי המשחק מול מילווקי", אמר דייויס בסיום תצוגת הענק שלו. "הקבוצה שלנו נעולה על המטרה. אנחנו מאוד מרוכזים בשני צדי המגרש. באופן כללי, אנחנו רוצים לבסס את הקרקע שלנו". חברו לקבוצה של דייויס, פטריק בברלי, התלהב ופירגן: "כשמדברים על מועמדים ל-MVP, אז הוא צריך להיות שם בכל קטגוריה".
לברון ג'יימס, שכאמור היה מצוין גם הוא, לא מתרגש מהכושר הנוכחי של הלייקרס, שסופרים כבר שמונה ניצחנות בעשרת משחקיהם האחרונים: "נמשיך לעבוד וננסה להשתפר כל הזמן. לא השתגענו כשהדברים לא עבדו כמו שצריך בתחילת העונה. זה היה מובן כי אנחנו קבוצה חדשה ולקח לנו זמן להתחבר. היינו צריכים להבין כמה דברים, אבל לא עשינו כלום. אנחנו רוצים להמשיך לעבוד".