הכוכבים צחקו, הצופים התלהבו וב-NBA חגגו הלילה (בין ראשון לשני) עוד משחק אולסטאר, בו ג'ייסון טייטום קבע שיא נקודות היסטורי (55) ועזר לטים יאניס לנצח 175:184 את טים לברון.
רק שעל הפרקט בסולט לייק סיטי היה כנראה אדם אחד שלא ממש התלהב ממשחק הכוכבים הנוצץ - והוא עוד הדריך את אחת הקבוצות. דווקא מאמן טים לברון (ודנבר נאגטס), מייק מאלון, היה זה ששבר את הרשת בסיום הערב החגיגי עם ציטוטים לא אופייניים, בטח לא למישהו שלקח בו חלק. "זה כבוד לאמן כאן ולהיות חלק מסוף השבוע הזה לצד שחקנים גדולים, אבל זה היה משחק הכדורסל הכי גרוע בהיסטוריה", הדהים מאלון בסיום, כשהוא מדבר בשיא הרצינות.
4 צפייה בגלריה
קיירי ומיצ'ל
קיירי ומיצ'ל
היה עד כדי כך גרוע? קיירי ומיצ'ל
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
מייק מאלון
מייק מאלון
לא אהב את הערב החגיגי. מאלון
(צילום: רויטרס)
מאלון הוסיף: "אני לא יודע אם אפשר לתקן את זה. ג'ואל אמביד וקיירי ארווינג ניסו לעודד חלק מהשחקנים לשחק חזק יותר, לפחות אף אחד לא נפצע והשחקנים סיפקו הצגה לקהל. זה לא משחק שגורם לי להתלהבות, לא אשקר". אגב, גם חניכו של מאלון בדנבר, ניקולה יוקיץ', נראה די "סובל" במהלך המשחק. הוא נבחר על-ידי לברון ג'יימס ב"כוחות" שנערכו לפני ההתמודדות בשידור ישיר במקום השביעי והלפני אחרון - והודה כי לא לקח ללב. "גם אני לא הייתי בוחר אותי, אני לא בנוי למשחק מהסוג הזה".

סגירת המעגל של טייטום

טוב, היו הרבה אחרים שדווקא כן נהנו מהאולסטאר. ג'ייסון טייטום, למשל, אחד מהם. כוכב בוסטון שבר את שיא הנקודות למשחק אולסטאר שהיה שייך לאנתוני דייויס (52 ב-2017) ורשם כבר בגיל 24 כמה נקודות ציון מרשימות. הוא סיים את המשחק עם אחוזים נהדרים (22 מ-31 מהשדה, 10 מ-18 לשלוש) והוסיף גם 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הוא הפך לשחקן ה-NBA הראשון בהיסטוריה שקולע לפחות 50 נקודות במשחק עונה סדירה, פלייאוף ומשחק אולסטאר והשני בלבד שקלע 10 שלשות לפחות במשחק הכוכבים (הקודם, איך לא, היה סטף קרי). בנוסף, קלע רק ברבע השלישי 27 נקודות (שיא חדש גם כן).
4 צפייה בגלריה
טייטום ופרס ה-MVP על שמו של קובי בראיינט. "רגע מיוחד"
טייטום ופרס ה-MVP על שמו של קובי בראיינט. "רגע מיוחד"
טייטום ופרס ה-MVP על שמו של קובי בראיינט. "רגע מיוחד"
(צילום: AFP)
"גיליתי על השיא רק במקרה", צחק טייטום. "היו לי 49 נקודות ודמיאן לילארד אמר לי: 'השיא הוא 52, אתה יודע?'. הוא צעק לעברי: 'לך תביא את זה'. טייטום, שהעריץ את קובי בראיינט בילדותו וזכה להתאמן תחתיו אימונים אישיים, קיבל את פרס ה-MVP הקרוי על שמו של הכוכב המנוח. "זה מאוד מיוחד בשבילי", הודה. "משחק האולסטאר הראשון שלי היה בשיקגו ב-2020 כשקראו לפרס על שמו. אני זוכר שאמרתי לעצמי שמתישהו אקבל אחד כזה".
אגב, טייטום זכה ל-11 קולות לתואר ה-MVP מתוך 12. הקהל היה זה שנתן לדונובן מיצ'ל, שכיכב בעבר ביוטה, את הקול האחרון. "בסופו של יום, הוא היה רותח", אמר מיצ'ל. "הייתה נקודה שבה אמרתי לו: 'היי, אני צריך אסיסט אחד', ואז החזרתי לו את הכדור והוא בסופו של דבר ירה אותו פנימה. הוא קיבל את ה-MVP, ואני שמח בשבילו".
4 צפייה בגלריה
טייטום
טייטום
"עוד יום במשרד". טייטום
(צילום: רויטרס)
חברו של טייטום בסלטיקס, ג'יילן בראון, היה זה שהוליך את קלעי טים לברון עם 35 נקודות ו-14 ריבאונדים. "היה לי מוזר לשחק מולו? ממש לא", סיפר בראון. "זה היה כיף. זה היה כאילו אף אחד לא היה שם בכלל. זה היה רק ​​הוא ואני". טייטום הסכים: "זה היה כמו עוד יום במשרד עבורנו. אנחנו באותה קבוצה כבר שש שנים, שיחקנו אינספור משחקים של אחד על אחד וזה תמיד הוציא את המיטב מאיתנו".