התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן - המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
כ-12 שנים אחרי שלואיס סוארס סיפק את אחד הרגעים הדרמטיים בתולדות גביע העולם - כשעצר בידו כדור על קו השער בדקה ה-120 ברבע הגמר מול גאנה, במהלך שבדיעבד העניק לאורוגוואי את הכרטיס לשלב הבא - נבחרת גאנה ונבחרת אורוגוואי נפגשו אתמול (שישי) פעם נוספת, והפעם שתיהן הפסידו. הכוכבים השחורים היו צריכים רק תיקו כדי לעלות לשמינית הגמר בפעם השלישית בהיסטוריה, אך הפסידו 2:0 שלא הספיק עבור אורוגוואי שהודחה בעצמה.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
בדקה ה-20 במצב של 0:0, השוער סרחיו רוצ'ט הכשיל ברחבה את מוחמד קודוס, והקפטן הגנאי אנדרה אייוו - השחקן היחיד שגם היה בסגל הנבחרת בהדחה הכואבת ב-2010 - בעט פנדל רע שנהדף בקלות. בדקה ה-32 לוח התוצאות כבר הראה 0:2 לאורוגוואי, ובמחצית אנדרה ואחיו הצעיר ג'ורדן הוחלפו.
1 צפייה בגלריה
אנדרה איוו
אנדרה איוו
אנדרה אייוו מתנצל אחרי החמצת הפנדל
(צילום: AFP)
כעת, מתברר שהסיבה לחילוף של האחים אייוו לא בהכרח הייתה קשורה לאיכות הביצועים שלהם על הדשא. על פי דיווחים בצרפת, בתו בת ה-7 של אנדרה נכחה במשחק יחד עם משפחת איוו, ולאחר החמצת הפנדל של אביה היא איבדה את ההכרה. אנדרה, שגילה זאת רק בירידה לחדר ההלבשה במחצית, מיהר להגיע לבתו שפונתה לבית החולים הקרוב.
אייוו בן ה-32 הוא שיאן ההופעות של נבחרת גאנה בכל הזמנים עם 112 הופעות כאלה. כיום הוא כוכבה של אל-סאד הקטארית, ובעבר היה שחקן מוביל בקבוצות כמו ווסטהאם ומארסיי.