התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן - המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022
שמחה גדולה בפורטוגל אחרי ה-0:2 המתוק על אורוגוואי, שהבטיח לה את המקום בשמינית הגמר וכמעט בטוח שגם את המקום הראשון בבית. במשחק סוער שיזכרו ממנו גם את הפריצה של האוהד עם דגל הגאווה למגרש.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
מה שעוד ייזכר מהמשחק הזה הוא השער שלא היה של כריסטיאנו רונאלדו. כוכב הנבחרת חשב שהוא נגח פנימה את הראשון, אבל התברר כי הכדור לא פגע בו והשער נרשם לזכותו של ברונו פרננדש, שהשלים צמד בתוספת הזמן עם פנדל. "חגגתי את השער כאילו היה של רונאלדו, חשבתי שהוא כבש", סיפר פרננדש בסיום, "לחלוצים חשוב יותר לכבוש, הקשרים צריכים לספק להם מצבים שזה מה שעשיתי, הכי חשוב שניצחנו ולא משנה מי כובש. אנחנו שמחים כי ניצחנו, זה היה משחק טוב מאוד שלנו. עלינו לשלב הבא כמו שרצינו".
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש חוגג
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו. בסוף לא כבש
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו ברונו פרננדש
כריסטיאנו רונאלדו ברונו פרננדש
כריסטיאנו רונאלדו ברונו פרננדש
(צילום: עוז מועלם)
"היה לנו קשה במחצית השנייה כשהם לחצו אותנו", הוסיף וויליאם קרבאליו, "סבלנו ביחד כקבוצה והצלחנו להשיג את הניצחון וגם את העלייה לשלב הבא. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית, היה לנו משחק מצוין".
"יש לנו הרבה שחקנים איכותיים, אנחנו כמעט לא עושים טעויות במשחק ההגנה שלנו", אמר קרבאליו, "אנחנו מאמינים שאפשר להגיע רחוק, אבל מסתכלים תמיד רק על המשחק הבא. אנחנו רוצים להודות לכל האוהדים שהגיעו לתמוך בנו בקטאר, היה לנו משחק קשה נגד נבחרת מצוינת, הקרבנו הרבה בשביל הניצחון הזה, אנחנו יודעים לנצח גם כשקשה. עכשיו צריך לחשוב על המשחק הבא".
המאמן פרננדו סנטוס סיכם: "הגיע לנו לנצח, בסך הכל היינו טובים יותר לאורך כל המשחק אבל יש עוד דברים לשפר. היו לנו רגעים בהם היינו מצוינים, הצלחנו לעלות לשלב הבא ועכשיו ממשיכים קדימה".
פורסם לראשונה: 00:06, 29.11.22