אחת מסיבת ההפתעה לכבוד ווברטוןמסיבת ההפתעה לכבוד ווברטוןפייבוריטיות הגדולות לזכייה במונדיאל הקרוב בקטאר, ברזיל, פרסמה הערב (שני) את הסגל שלה לטורניר. גולת הכותרת היא אי הכללתו של רוברטו פירמינו מליברפול, וזימונו של דני אלבס בן ה-39. בין השמות הבולטים ניתן למצוא כמובן את ניימאר, ויניסיוס ג'וניור ומרקיניוס.
מונדיאל 2022 בקטאר: הספירה לאחור
השם המפתיע בסגל הוא פדרו, חלוץ פלמנגו בן ה-25, שעד כה ערך רק שתי הופעות במדי הנבחרת, במהלכן כבש שער אחד. עם זאת, במדי קבוצתו יש לו 29 שערים ו-10 בישולים ב-59 הופעות ב-2022. גם זימונו של אלבס הוא יחסית מפתיע, ועבור המגן הימני מדובר בהופעה שלישית בטורניר החשוב ביותר, זאת למרות שהחמיץ את מונדיאל 2018 בשל פציעה.
2 צפייה בגלריה
דנילו חוגג עם רוברטו פירמינו
דנילו חוגג עם רוברטו פירמינו
לא בסגל. פירמינו חוגג עם דנילו
(צילום: AFP)
מלבד פירמינו, שלא שיחק דקה במדי הנבחרת מאז גמר הקופה אמריקה בו הפסידה ברזיל לארגנטינה אשתקד, השחקנים הבכירים הנוספים שנותרו בחוץ הם גבריאל מארסנל, מתאוס קוניה מאתלטיקו מדריד, רוז'ר איבנייז מרומא ורנאן לודי מנוטינגהאם פורסט. פיליפה קוטיניו יחמיץ את הגביע העולמי בעקבות פציעה.
הזכייה האחרונה של ברזיל הייתה במונדיאל 2002 שנערך בדרום קוראיה ויפן, שהיה גם הראשון והאחרון ביבשת אסיה. כעת, באותה היבשת, ברזיל מכוונת לזכייה שישית. הנבחרת של צ'יצ'ה תפתח את הופעותיה במונדיאל מול סרביה ב-24 בנובמבר ולאחר ארבעה ימים תתמודד עם שוויץ. המשחק האחרון בבית יהיה מול קמרון ב-2 בדצמבר.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ברזיל ניימאר
שחקן נבחרת ברזיל ניימאר
יוביל את נבחרתו לזכייה? ניימאר
(AFP)
הסגל המלא
שוערים: אליסון (ליברפול), אדרסון (מנצ'סטר סיטי), וורטון (פלמיירס).
הגנה: דנילו (יובנטוס), אלכס סנדרו (יובנטוס), מרקיניוס (פ.ס.ז'), טיאגו סילבה (צ'לסי), אדר מיליטאו (ריאל מדריד), דני אלבס (פומאס), אלכס טלס (סביליה), ברמר (יובנטוס).
קשרים: קאסמירו (מנצ'סטר יונייטד), פאביניו (ליברפול), פרד (מנצ'סטר יונייטד), ברונו גימארייש (ניוקאסל), לוקאס פאקטה (ווסטהאם), אברטון ריביירו (פלמנגו).
התקפה: ניימאר (פ.ס.ז'), ויניסיוס ג'וניור (ריאל מדריד), רישארליסון (טוטנהאם), ראפיניה (ברצלונה), אנתוני (מנצ'סטר יונייטד), רודריגו (ריאל מדריד), גבריאל ז'סוס (ארסנל), פדרו (פלמנגו).

רישארליסון קצת שמח

מיד אחרי שזומן: פדרו הציע נישואין
ברונו גימארייש עם המשפחה
גם אנתוני היה במתח
מסיבת ההפתעה לכבוד השוער השלישי ווברטון