מיד לאחר המונדיאל לואי ואן חאל יפרוש סופית מאימון, ובינתיים נראה שמאמן נבחרת הולנד נהנה מכל רגע. גם היום (חמישי) רגע לפני רבע הגמר מול ארגנטינה מחר (21:00) הוא מצא זמן להתבדח במסיבת העיתונאים.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
ואן חאל נשאל על דברים שאמר קשר ארגנטינה אנחל די מריה, לפיהם הוא המאמן הכי גרוע שהיה לו. די מריה אמר בשנה שעברה: "הבעיה שלי במנצ'סטר יונייטד הייתה לואי ואן חאל, גם אחרי משחקים טובים הוא חיפש מה עשיתי לא טוב". המאמן ההולנדי נשאל על כך וענה: "אני המאמן הכי גרוע שהיה לדי מריה? אני מצטער לשמוע את זה. גם לממפיס דפאיי (שישב ליד ואן חאל במסיבת העיתונאים) היו בעיות במנצ'סטר, אבל היום אנחנו מתנשקים על השפתיים. ככה זה בכדורגל, דברים משתנים".
2 צפייה בגלריה
לואי ואן חאל
לואי ואן חאל
לואי ואן חאל וממפיס צוחקים
(צילום: AFP)
עוד הוסיף ואן חאל כי ברזיל היא הפייבוריטית שלו לזכייה וביקש להבהיר את דבריו מתחילת השבוע כשאמר עליה ש"היא קבוצה שמשחקת על מתפרצות פשוטות": "לא התכוונתי לכך. הגבתי לתקשורת ההולנדית שמשווה בין ברזיל להולנד. ברזיל משחקת כדורגל מהיר כמונו. אבל יש להם שחקנים טכניים וטובים יותר. לפעמים זה הולך להם טוב, ולפעמים לא. ברזיל היא הפייבוריטית לזכייה בעיניי, בשביל להפוך לאלופי עולם נצטרך לנצח את הנבחרות הכי טובות. אתם שואלים אותי כל הזמן על סגנון המשחק שלי, אבל הרבה יותר קשה לשחק בצורה התקפית היום מאשר לפני 20 שנה. אני חושב שיש לנו סיכוי לזכות הפעם".
ממפיס דפאיי הוסיף: "אנחנו מאוד מכבדים את המאמן שלנו, ואן חאל מאמן מדהים. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות על המגרש. אני מודה למאמן על האמון בי".
2 צפייה בגלריה
לואי ואן חאל
לואי ואן חאל
לואי ואן חאל. במצב רוח טוב
(צילום: AFP)