באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
היא הצליחה להעפיל לשמינית הגמר בשבעת המונדיאלים הקודמים בהם השתתפה, אבל אתמול (רביעי) סיימה מקסיקו את דרכה בגביע העולמי כבר בשלב הבתים. ניצחון 1:2 על סעודיה לא הספיק ופולין (שגם כן סיימה עם 4 נקודות - והפסידה 2:0 לארגנטינה) הייתה זו שחגגה את הכרטיס לשלב הבא (בזכות יחס שערים עדיף).
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
בסיום המשחק, ממש במהלך מסיבת העיתונאים המסורתית בסיום, הודיע המאמן טאטה מרטינו על התפטרותו. "אני האחראי הראשון לאכזבה והתסכול הנוראי הזה שיש לנו", הסביר. "בתור האחראי, זה גורם להרבה עוגמת נפש ואני לוקח אחריות מלאה על הכישלון הגדול הזה".
2 צפייה בגלריה
טאטה מרטינו
טאטה מרטינו
"לוקח אחריות מלאה על הכישלון הגדול הזה". מרטינו
(צילום: AP)
"החוזה שלי הסתיים ברגע שהשופט שרק לסיום, אין מה לעשות יותר", הוסיף. זו, כאמור, הפעם הראשונה מאז 1990 שמקסיקו לא תופיע בשלב הנוקאאוט של גביע העולם.
"זה עצוב, מכוער וככה זה הכדורגל", אמר הקשר אורבלין פינדה. "לא ניצלנו את כל ההזדמנויות, וזה מה שקרה". השוער והקפטן, גיירמו אוצ'ואה המשיך באותו הקו: "עבורנו, המטרה הייתה להבקיע שלושה או ארבעה שערים מול סעודיה. זה חבל כי ניסינו ועשינו את המקסימום".
2 צפייה בגלריה
טאטה מרטינו
טאטה מרטינו
טורניר עגום. מרטינו
(צילום: AP)
"יצרנו הזדמנויות ואני מרגיש שיכולנו להבקיע יותר שערים. לא היינו חדים, וחבל", סיכם השוער. בתקשורת בדרום אמריקה נטען אתמול כי מי שצפוי להחליף את מרטינו הוא הרווה רנאר, מאמנה של הנבחרת אותה ניצח הארגנטינאי - סעודיה.